Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 jeg har nettopp fått vite at samboeren min har hatt sex med prostituerte tidligere, det er flere år siden og det var lenge før vi i hele tatt møttes. det var ikke gatejenter men slike som en finner gjennom byrå (var i utlandet dette hadde skjedd), og i følge han hadde hadde han gjort det 5 ganger. jeg er glad for at han er så ærlig med meg at han sier det men likevel klarer jeg ikke å glemme det.. synes det egentlig er en ekkel tanke, selv om det er mange år siden.. men tanken på at han har vært så desperat at han har gått og valgt seg ut jenter for så å ha betalt for å ha sex med dem er i mine øyne kvalmende.. jeg har lite eller ingen respekt for slike folk som betaler for sex.. men jeg er veldig glad i samboeren min og jeg bør jo bare prøve å komme over det. men er det noen som har lignende erfaringer, og/eller hvordan hadde dere andre damer reagert dersom dere hadde fått vite noe slikt?
dorhol Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ingen erfaring med slikt fra før av, men jeg kan tenke meg at jeg ikke hadde likt dette noe særlig... Ville nok blitt veldig sint, selv om jeg, slik som du, egentlig ikke har noen spesiell grunn til å være sint. "dette var jo før din tid". Jeg hadde nok mistet litt av respekten for vedkommende. Du kan jo prøve å prate med han om hvorfor du reagerer sånn på dette, kanskje det hjelper deg å komme over det. At han er så ærlig at han forteller deg det selv er veldig bra! ikke mange er så ærlige...
Gjest anonym Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 jeg har nettopp fått vite at samboeren min har hatt sex med prostituerte tidligere, det er flere år siden og det var lenge før vi i hele tatt møttes. det var ikke gatejenter men slike som en finner gjennom byrå (var i utlandet dette hadde skjedd), og i følge han hadde hadde han gjort det 5 ganger. jeg er glad for at han er så ærlig med meg at han sier det men likevel klarer jeg ikke å glemme det.. synes det egentlig er en ekkel tanke, selv om det er mange år siden.. men tanken på at han har vært så desperat at han har gått og valgt seg ut jenter for så å ha betalt for å ha sex med dem er i mine øyne kvalmende.. jeg har lite eller ingen respekt for slike folk som betaler for sex.. men jeg er veldig glad i samboeren min og jeg bør jo bare prøve å komme over det. men er det noen som har lignende erfaringer, og/eller hvordan hadde dere andre damer reagert dersom dere hadde fått vite noe slikt? Var han sammen med deg på det tidspunktet? Hvis dette skjedde før han traff deg, ville jeg prøvd å ta dette så rolig som jeg kunne. Men jeg ville ha testet meg for HIV og hepatittB med en eneste gang. Bestill time host fastlegen og forklar at du trenger å testes pga din partners tidligere parnere. Du trenger ikke forklare legen mer- bare at du vil testes for din egen trygghets skyld. Jeg ville også bedt ham å teste seg før han får ligge med deg igjen. Det er best å bli trygg på at han har unngått smitte- og det vil vekke ham opp i forhold til alvorligheten i det han foretok seg med eskortepiker... Jeg har opplevd dette selv- og beholdt typen- men vi testet oss. Det var min betingelse for å legge dette bak oss uten vonde følelser. Jeg har også gjort det klart at dersom han ønsker å kjøpe eskortepiker igjen, er det synonymt med å avslutte forholdet sitt til meg: for jeg synes ikke sexindustriens kvinnesyn er ok uansett hvor godt betalt jenta får, eller om hun kanskje påstår at hun er en frigjort kvinne... Jeg forstår godt at du ikke liker det du har fått høre og håper du finner ut av om du fortsatt føler at han er en person du elsker. Klem
waco Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Ja jeg kan forstå den. Om typen er utro så må del vel føles værre om han hadde gitt titusen kroner til hora i tillegg. Titusen kroner mer på en hore er jo titusen kroner mindre på dama.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Hadde han sex med damer som valgte dette frivillige, også kjent som luksusprostituerte, eller fant han ei i et gategjørne som ble styrt av en hallik eller to som mest sansynlig tok det meste av pengene? Det vil jeg si har mye å si. Det første er greit, det andre ikke.
alyaah Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg selv hadde aldri klart å få det samme synet på typen min igjen. Jeg er i mot kjøp av sex. Syns det er kvalmende at man kjøper slike tjenester. Men det er jo meg. Han var jo ærlig i det minste, det er jo positivt. Men det spørs jo om du klarer å legge det bak deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ingen erfaring med slikt fra før av, men jeg kan tenke meg at jeg ikke hadde likt dette noe særlig... Ville nok blitt veldig sint, selv om jeg, slik som du, egentlig ikke har noen spesiell grunn til å være sint. "dette var jo før din tid". Jeg hadde nok mistet litt av respekten for vedkommende. Du kan jo prøve å prate med han om hvorfor du reagerer sånn på dette, kanskje det hjelper deg å komme over det. At han er så ærlig at han forteller deg det selv er veldig bra! ikke mange er så ærlige... hvis jenter kunne hatt ons med nice guys hadde dette aldri vært ett problem! med en gang jenter ser en kuk av størrelse, en som behandler de som søppel er de kåt og villige...Jeg kunne drept for å oppleve dette :rødme: !
Gjest Gjest31 Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 jeg har nettopp fått vite at samboeren min har hatt sex med prostituerte tidligere, det er flere år siden og det var lenge før vi i hele tatt møttes. det var ikke gatejenter men slike som en finner gjennom byrå (var i utlandet dette hadde skjedd), og i følge han hadde hadde han gjort det 5 ganger. jeg er glad for at han er så ærlig med meg at han sier det men likevel klarer jeg ikke å glemme det.. synes det egentlig er en ekkel tanke, selv om det er mange år siden.. men tanken på at han har vært så desperat at han har gått og valgt seg ut jenter for så å ha betalt for å ha sex med dem er i mine øyne kvalmende.. jeg har lite eller ingen respekt for slike folk som betaler for sex.. men jeg er veldig glad i samboeren min og jeg bør jo bare prøve å komme over det. men er det noen som har lignende erfaringer, og/eller hvordan hadde dere andre damer reagert dersom dere hadde fått vite noe slikt? Dette var luksushorer. Muligens studiner eller damer som har dette som en jobb. Forskjelle fra å bruke 1500 kr på byen for å få seg et ligg er forsvinnende liten. Spandere middag, inngang og drikke på ei som havner i senga i løpet av natten er også betalt, i hvertfall dersom det blir et ONS.
SMann Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er mann og vet at enkelte av de menn jeg kjenner...og respekterer veldig høyt...har kjøpt sex. Jeg ville aldri hatt glede av det selv men samtidig fordømmer jeg det ikke i forhold til andre. Det er ekstremt få menn som noen gang ville innrømmet dette for sin egen kjæreste. Det tyder på at du har funnet en ekstremt ærlig mann. Ærlige menn har man mest grunn til å ha tillit til. I mange tilfeller tror jeg dette ikke er noe "værre" enn noen av de "ONS" og elskerinnene som mange har hatt tidligere...spesielt hvis det har vært renslig med kondom. Vi drømmer vel kanskje alle om å finne en diament urørt av andre mennesker men dette er for de fleste bare en drøm. Jeg kjenner menns tanker og med den tilliten han har vist deg ved å fortelle dette...mener jeg tydelig viser at han er verdt å satse på.....
kristian82 Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 (endret) jeg har nettopp fått vite at samboeren min har hatt sex med prostituerte tidligere, det er flere år siden og det var lenge før vi i hele tatt møttes. det var ikke gatejenter men slike som en finner gjennom byrå (var i utlandet dette hadde skjedd), og i følge han hadde hadde han gjort det 5 ganger. jeg er glad for at han er så ærlig med meg at han sier det men likevel klarer jeg ikke å glemme det.. synes det egentlig er en ekkel tanke, selv om det er mange år siden.. men tanken på at han har vært så desperat at han har gått og valgt seg ut jenter for så å ha betalt for å ha sex med dem er i mine øyne kvalmende.. jeg har lite eller ingen respekt for slike folk som betaler for sex.. men jeg er veldig glad i samboeren min og jeg bør jo bare prøve å komme over det. men er det noen som har lignende erfaringer, og/eller hvordan hadde dere andre damer reagert dersom dere hadde fått vite noe slikt? Nå er det ikke så saklig forskjell på gatejente/inne prostituert da. Siden du følte behov for å nyansere der. Er i utlandet med prostituerte flest hetro menn får hiv, så satser på han har tatt hiv test (ellers kan han jo ha vært hiv positiv i 5 år nå). Kondom er ikke 100% sikkert, og stor forskjell på hvor smittsomt hiv er - varierer fra person til person i forhold til celler som er infisiert. Jeg skjønner ikka at det kan være noe stas å ha en X-Horekunde (hele 5 ganger) som kjæreste. Men stor kred for at han fortalte det da, så får du jo mulighet til å ta standpunkt til om du kan forlike deg med det. Endret 19. mars 2010 av kristian82
Gjest Voksen kvinne Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har en elsker som også sier at han har kjøpt sex av og til når han er på reiser. Han er en flott fyr som absolutt ikke har vanskelig med å få seg noe. Jeg har tolerert dette da vi ikke har noe riktig forhold og fordi han er en fin, sexy herlig mann og menneske. Hvis vi hadde hatt en "ordentlig" forhold ville jeg nok gått mer inn i saken..men nå lar jeg det passere. Men....det jeg ikke forstår er...Hvorfor kjøper menn sex når de egentlig har all mulighet til å få seg "gratis" god spennende sex??
Gjest Trude Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Er i utlandet med prostituerte flest hetro menn får hiv Vi kan vel nesten si at heterofile menn utgjør en helserisiko for heterofile kvinner da eller?
SMann Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Nå er det ikke så saklig forskjell på gatejente/inne prostituert da. Siden du følte behov for å nyansere der. Er problemet at en prostituertat hun har hatt sex med veldig mange...eller at de kvinnene som prostituerer seg har en lavere menneskeverdi??? Når det gjelder pengene...så er det mange kjærester som er minst like dyre...
Gjest gutt Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har en elsker som også sier at han har kjøpt sex av og til når han er på reiser. Han er en flott fyr som absolutt ikke har vanskelig med å få seg noe. Jeg har tolerert dette da vi ikke har noe riktig forhold og fordi han er en fin, sexy herlig mann og menneske. Hvis vi hadde hatt en "ordentlig" forhold ville jeg nok gått mer inn i saken..men nå lar jeg det passere. Men....det jeg ikke forstår er...Hvorfor kjøper menn sex når de egentlig har all mulighet til å få seg "gratis" god spennende sex?? Gratis? fortell...
Gjest gutt Skrevet 19. mars 2010 #15 Skrevet 19. mars 2010 Nå er det ikke så saklig forskjell på gatejente/inne prostituert da. Siden du følte behov for å nyansere der. Er i utlandet med prostituerte flest hetro menn får hiv, så satser på han har tatt hiv test (ellers kan han jo ha vært hiv positiv i 5 år nå). Kondom er ikke 100% sikkert, og stor forskjell på hvor smittsomt hiv er - varierer fra person til person i forhold til celler som er infisiert. Jeg skjønner ikka at det kan være noe stas å ha en X-Horekunde (hele 5 ganger) som kjæreste. Men stor kred for at han fortalte det da, så får du jo mulighet til å ta standpunkt til om du kan forlike deg med det. det er ikke noe stas å være jomfru heller. Selv om du er 100 ganger bedre som person enn f.eks bad guys både i oppførsel og blant folk generelt. at jenter tenner på slike idioter har jeg aldri skjønt!
Gjest Kim Skrevet 19. mars 2010 #16 Skrevet 19. mars 2010 Jeg ser ikke hvordan dette kan være et problem.
Bernardette Skrevet 19. mars 2010 #17 Skrevet 19. mars 2010 Ja jeg kan forstå den. Om typen er utro så må del vel føles værre om han hadde gitt titusen kroner til hora i tillegg. Titusen kroner mer på en hore er jo titusen kroner mindre på dama. Eh, han var ikke utro?! Hadde han sex med damer som valgte dette frivillige, også kjent som luksusprostituerte, eller fant han ei i et gategjørne som ble styrt av en hallik eller to som mest sansynlig tok det meste av pengene? Det vil jeg si har mye å si. Det første er greit, det andre ikke. Hun skrev da alt i det første innlegget!
kristian82 Skrevet 19. mars 2010 #18 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Vi kan vel nesten si at heterofile menn utgjør en helserisiko for heterofile kvinner da eller? Det at du ler av de norske jentene som har fått HIV, pga partneren deres har vært smittet etter sex med prostituerte, det sier alt om deg Trude! Kan være lurt for en jente å forstå at det er extra lurt med testing, dersom den nye partneren har hatt sex med utenlandske prostituerte/norske prostituerte. Er en helt annen frekvens av alvorlige sykdommer i de miljøene. det er ikke noe stas å være jomfru heller. Selv om du er 100 ganger bedre som person enn f.eks bad guys både i oppførsel og blant folk generelt. at jenter tenner på slike idioter har jeg aldri skjønt! Det forstår jeg! Men er du 100 ganger så god som person, har du nok mer selvrespekt enn at du stiller deg i køen av 100 andre menn for å ha sex med en dame. Kan ikke helt se det skal bedre selvtilliten din heller. At din første gang var med en hore, kanskje fikk du også sjukdommer, OG du har fortsatt IKKE løst det problemet med at jenter FRIVILLIG finner deg attraktiv. Gjør bare vondt verre spør du meg. Endret 19. mars 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 19. mars 2010 #19 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hadde han sex med damer som valgte dette frivillige, også kjent som luksusprostituerte, eller fant han ei i et gategjørne som ble styrt av en hallik eller to som mest sansynlig tok det meste av pengene? Det vil jeg si har mye å si. Det første er greit, det andre ikke. Herregud. Damer som valgte dette frivillig, også kjent som luksusprostituerte? Javel, å da kvalitetsjekker du om de har hallik da eller? Jentene på innemarkedet, på "luksus###" nettsidene, de vet du ikke har halliker? De vet du ikke har narkoproblemer de må få dekket? Det at de er fra fattige land, og må forsørge familien osv. anser du fortsatt ikke å endre på det? Det er fortsatt "frivillig"? Det at de kaller seg luksusprostituerte gjør så de ikke har sjukdommer? Det gjør så de ikke har 50 kunder i uka? For en shallow kar du er, om det er de 3 setningene dine over som fremviser hjernekapasiteten og tankene dine om temaet prostituert - er jo titalls aspekter du ikke engang sanser. For å få mer innsikt i emnet, kan du lese Cecile Høigård sin bok -Bakgater, eller den nettopp publiserte "Prostitusjonsdagbøkene". Sistnevnte er fra norske prostituerte på innemarkedet. Endret 19. mars 2010 av kristian82 1
SMann Skrevet 19. mars 2010 #20 Skrevet 19. mars 2010 Det at du ler av de norske jentene som har fått HIV, pga partneren deres har vært smittet etter sex med prostituerte, det sier alt om deg Trude! Kan være lurt for en jente å forstå at det er extra lurt med testing, dersom den nye partneren har hatt sex med utenlandske prostituerte/norske prostituerte. Er en helt annen frekvens av alvorlige sykdommer i de miljøene. Det forstår jeg! Men er du 100 ganger så god som person, har du nok mer selvrespekt enn at du stiller deg i køen av 100 andre menn for å ha sex med en dame. Kan ikke helt se det skal bedre selvtilliten din heller. At din første gang var med en hore, kanskje fikk du også sjukdommer, OG du har fortsatt IKKE løst det problemet med at jenter FRIVILLIG finner deg attraktiv. Gjør bare vondt verre spør du meg. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være værre å ha sex med en som har et veldig løssluppent sexliv. Faren for HIV er like stor og du står fortsatt som nummer 100 i køen....er det noe værre å betale for det???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå