Gjest Ts Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 ...Dere begynnte å snakke om alt og dele personlige hendelser, opplevelser etc. altså før dere ble totalt åpne for hverandre?
Kamikatze Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Oftest er det akkurat dette jenter innleder med. Deretter klager de på sein eller manglende respons på SMS, etter å ha forklart alle de ekle detaljene om UVI, kjønnsvorter og hva har vi ikke.
einna Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Det gikk vel ganske gradvis helt fra begynnelsen av egentlig... Kommer ikke på noen spesiell tidsramme, men jeg var ganske trygg på ham innen 2-3 mnd. Innen et halvt år var vi veldig åpne iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Før forhold. Jeg er ekstremt åpen ovenfor mine nære venner, og det er der jeg finner eventuelle partere.
Gjest Hawkie Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Før forholdet, og mer og mer etterhvert. Jeg er og av den typen som finner partnere i vennekretsen min, og derfor bygger forholdet seg på vennskap fra før av -- som betyr, vi er åpne med hverandre fra før.
MissStiles Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Det kommer vel mer og mer for hver gang man treffes. Når man føler at man kan stole på og trives sammen med personen.
Gjest Smaragd Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Både han og jeg er veldig åpne og ærlige personer, så vi pratet vel om det meste fra dag 1 her i gården :rødme:
superior Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Varierer vel. Jeg er veeldig forsiktig med hvem jeg deler "alt" med, men kjæresten har fått servert det meste siden 1 mnd. etter at vi ble sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå