Gå til innhold

Er han bare en drittsekk? Eller?

Carolina1

Anbefalte innlegg

Har styra med en gutt i over et halvt år nå. Han har vært mye borte, siden han har jobb i utlandet. Det siste halve året har fra min side bestått av å gå å vente på de gangene han kommer hjem, og jeg har gleda meg kjempemye hver gang! Da har vi finne på ting sammen og vi har også hatt sex. Som regel har det vært veldig koselig når vi har vært sammen, og for å være ærlig har jeg aldri hatt så sterke følelser for en gutt før! Han har vært kjæreste med en venninne av meg før, og det forholdet har vel aldri vært bra. Vet ikke om han var utro, men det var vel så godt som. På mange måter er han en ordentlig gutt. Smart, med mange bra meninger. Samtidig er det mye surr med han, spesielt angående jenter. Han er ikke kjent for å være jentas drøm(mildt sagt). Samtidig håpa jeg han hadde forandra seg. Eller at han kunne forandre seg. Det er vel ikke så rart når jeg har blitt så glad i han.

I det siste har han hatt verdens merkeligste oppførsel. Han sov hos meg fra fredag til lørdag forrige helg, og vi hadde det kjempe bra. Så mye har vi aldri snakka før, og jeg merka hvor glad vi faktisk var i hverandre, spesielt da vi hadde sex. For meg virka det i alle fall sånn. Han fortalte mange personlige ting, og det var rett og slett utrolig koselig:)

Dagen etterpå var han på vorspiel hos meg. Jeg overhørte en samtale der han sto og fortalte til en venninne hvor mye han ønska å ha eksen tilbake og hvor nydelig ho var! Meg var han ikke interessert i sa han.

Jeg synes det er så utrolig at det går an å oppføre seg sånn. Noen timer tidligere hadde han vært med meg, sagt hvor glad han var i meg og fortalt om hvor mye han savna meg samme uka han jobba vekk.. Samme kvelden reiste han og besøkte en annen venninne av meg(som også er en venninne av han).

Hva er det med den gutten? Er han utrolig usikker på seg selv? Er det kun den sexen han er ute etter? Tenker han kun på seg selv, og ikke noen andres følelser?

Jeg tror han vet hvor lei meg jeg har vært over han et par ganger, men samtidig vil han holde kontakten. Det lille håpet i meg om at det kommer til å bli oss to og at det kommer en dag til å bli bra er vanskelig å få bort. (Det hjelper hvert fall ikke å la seg lure nesten hver helg, når det virker som om at det er så bra der og da)

Ser jo nå at det var en tabbe av meg å gå inn i det "forholdet" her fra starten av, men vil så gjerne komme meg bort fra han nå, selv om jeg mest av alt bare vil ha han. Det er bare så utrolig vanskelig. Han er utrolig sjarmerende og av og til virker det som om han føler det samme tilbake. Men jeg orker ikke mer av det her.

Har latt vær å svare denne uka når han har tatt kontakt, og det er ikke få ganger han har ringt.. Hva er det han vil???

Ser at det ble voldsomt langt det jeg har skrevet nå. Håper at noen tar seg tid til å lese:) Trenger bare noen meninger utenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja han er bare en drittsekk.

Vil tro grunnen til at han ringer mye nå er fordi han ikke er vant til at du ikke tar telefonen, og han vil sikkert prøve til du "er tilbake" og deretter bli like drittsekk atter en gang.

Du skriver at det ikke hjelper å la seg lure hver helg. Hvis dette er en helgegreie, så burde det i hvert fall ikke være noen tvil om at motivene hans er suspekte.

Dere er definitivt ikke ute etter det samme, og du fortjener å finne noen som er like betatt av deg som det du er av dem. Og det gjør du så snart du bare blir ferdig med han her!

Husk at du dessverre ikke kan forandre noen. Mennesker håper på det stadig og blir stadig skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Ja han er bare en drittsekk. Uansett hvor pen, flott og sjarmerende han kan være, så er han definitivt det dessverre. Det er vel en grunn til at han ikke får tilbake eksen sin heller. Så har han deg sittende på gress og vente, og når han tilslutt gir opp på å få tilbake eksen sin, så kommer han til deg. Du er next best thing. Nøyer du deg med det? Å være next best thing? Nei, bedre fortjener du. Han er en drittsekk, ikke noe annet. Ikke skap en illusjon av noe som ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes, uansett hva han har gjort og hva du føler, at du bør sende ham en melding og si hvorfor du ikke vil ha mer kontakt med ham. Ikke fordi han fortjener det, men da vet du ihvertfall at han vet at du vet, og kanskje han lar deg være i fred.

At han kan være søt og koselig sier lite om personligheten, oppførselen når han ikke vet du hører ham sier mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Om dere ikkje har hatt noe definert forhold (la ikkje merke til om det sto at dere var i et forhold, bare at du hadde styrt på med han og at du skreiv "forhold") så er det ikkje sikkert han har sett på deg som noe meir enn ein god venn med fordeler. Dermed vil eg ikkje kalle han ein drittsekk, med mindre han har vært klar over dine følelser og forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!:)

Er så veldig klar over det, men det er bare så vanskelig når man har havna inni det. Men fremover skal jeg være flink. Komme meg vekk fra han, selv om jeg har sagt det før. Men, nok er faktisk nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikkje har hatt noe definert forhold (la ikkje merke til om det sto at dere var i et forhold, bare at du hadde styrt på med han og at du skreiv "forhold") så er det ikkje sikkert han har sett på deg som noe meir enn ein god venn med fordeler. Dermed vil eg ikkje kalle han ein drittsekk, med mindre han har vært klar over dine følelser og forhåpninger.

Må si meg enig i dette.

Jeg har ofte tenkt at dette bare er en "unnskyldning" også da. siden du liker ham så godt som du gjør, så vet han det nok, selvom du ikke har sagt det rett ut.

MEN, det kommer litt an på åssen du er som person på det området. Jeg har noen ganger hørt at jeg har virket kald og uberegnelig mot gutter jeg faktisk har likt. Men det er nok mer en beskyttelse greie for meg selv.

Men uansett, han sa jo rett ut til jenta at han ikke var interessert i deg. Ting man sier til andre er ikke alltid fakta, men om det var "noe han bare sa " så er han jo ikke så mye å samle på likevel.. Dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...