Tobbi Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har lyst til å begynne med min gamle hobby igjen: Maling. Lerret og maling har jeg, pensler også. Men jeg mangler et staffeli. Hvor får man kjøpt et ok staffeli til amatørbruk uten at det koster skjorta?
Yuri-G Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har lyst til å begynne med min gamle hobby igjen: Maling. Lerret og maling har jeg, pensler også. Men jeg mangler et staffeli. Hvor får man kjøpt et ok staffeli til amatørbruk uten at det koster skjorta? Kjøpte et staffeli for et par år siden på clas ohlson. Kostet noen få hundrelapper mener jeg å huske. Kan brukes ute, men er litt "raklete". Skal du ha noe mer solid og stabilt må du sikkert opp en del i pris. Ellers kan du kikke på denne linken
Tobbi Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Takk for linken! Der fant jeg mye brukbart. Jeg prøvde meg på et billig staffeli fra Europris, men det sto kun stødig dersom lerretet fikk lov å stå helt i fred. Straks jeg prøvde å bruke en malepensel ble det kaos. Så det byttet jeg inn.
Heart7086 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Biltema har et jeg tenkte å prøve, tror de har både bord og vanlig gulvstaffeli. Aner ikke om de er brukbare, de er såpass billige at det går jo an å prøve , og event. gjøre noen få forbedringer på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå