M_C Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ganske sterk hårvekst under armene, og det vil si at jeg må barbere meg ca. annenhver dag. Men problemet er at håret liksom aldri går helt vekk. Er det noen som kan gi meg litt råd?
gbnj Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ganske sterk hårvekst under armene, og det vil si at jeg må barbere meg ca. annenhver dag. Men problemet er at håret liksom aldri går helt vekk. Er det noen som kan gi meg litt råd? La det gro!
M_C Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Laserbehandlig er litt for dyrt for meg, er ganske ung. Har vurdert voksing, men vil helst ikke gjøre dette alene, og hvis man da skal gjøre det i en salong er det ganske dyrt det også. Endret 18. mars 2010 av M_C
Gjest Moi Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har aldri fått hår under armene jeg! Er 21 år, burde jo ha kommet for mange år siden! Er dette normalt?
Stinelin Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Enten barbere hver dag, eller spare til en voksing. Etter voksing kommer det tynnere og mykere hår, men om du barberer disse vil de også begynne å føles stive igjen. Å vokse under armene er ikke så veldig dyrt, siden det er et lite område. Jeg har betalt 450kr for 45min, men du trenger neppe så lang tid på å fjerne hår under armene.
M_C Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2010 gjest: har en venninne som har det samme "problemet". Ville heller sagt at dere er heldig
Gjest Spinell Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 Voksing under armene (jeg regner med det er i armhulene dere mener) må da være utrolig smertefullt!? Ser for meg at dette er det vondeste stedet å få utført voksbehandling på. Noen som har erfaring med det?
Gjest Psiv Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Voksing under armene (jeg regner med det er i armhulene dere mener) må da være utrolig smertefullt!? Ser for meg at dette er det vondeste stedet å få utført voksbehandling på. Noen som har erfaring med det? Voksing under armene er faktisk det stedet som gjør minst vondt for meg. Det gjør av en eller annen grunn mye mer vondt på leggene, men det aller veste stedet er selvsagt downstairs...
LetThemEatCake Skrevet 29. mars 2010 #14 Skrevet 29. mars 2010 Jag tycker inte att det gör så ont att vaxa under armarna. Det går fort och i och med att det är ett så litet område behöver man bara dra remsan ett par gånger innan det är klart. Så vaxning är helt klart ett bra alternativ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå