Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Tenkte denne tråden kunne brukes til å vise frem små og store innkjøp til hjemmmet - som en kilde til inspirasjon og deling av tips.. Selv har det ikke blitt noen store innkjøp i det siste, men har kjøpt noen småting jeg kan bidra med! KID hadde en tilbudskampanje for en stund siden der man kunne ta 4 stk. brikker av typen "Solrun" og betale for 2 stk. Vanlig pris per brikke er 20,- kr, og tilbudsprisen ble da 10,- kr per stk. Jeg kjøpte 8 stk,- 2 av fargen multi, 3 mørkelilla og 3 grå. KID "Solrun" Multi KID "Solrun" Mørk Lilla KID "Solrun" Grå I tilegg kjøpte jeg 3 stk av hver farge i typen "Sora" KID "Sora" Brunfarger KID "Sora" Gråfarger Et lite minus var at da jeg kom hjem og så på vaskelappen sto det at alle brikkene var laget av 100% papir!! Aldri hørt om dette før, og av denne grunnen kunne ikke vaskes, men bare "tørkes med en fuktig klut". Jeg har andre løpere og brikker i strå og tekstil som heller ikke kan vaskes ifølge lappen, men jeg har vasket dem for hånd likevel, og det gikk helt fint,- så satser på at det gjelder brikkene fra KID også
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Alle linkene kommer til samme sted Oj! Skal prøve å fikse det.. Er ikke så datakyndig, takk for at du sa ifra!!
Gjest Elastica Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Kanskje ikke akkurat til hjemmet, men likevel. Jeg har favnen full av blomster som skal ut i potter og krukker. To store pooter med blå perleblomster, noen hvite små jeg ikke kan navnet på og en stor, flott julerose! Gleder meg allerede til å pynte opp ute!
sofie777 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Har nettopp flyttet inn i ny leilighet og har raidet IKEA for mange ting. De store tingene er et LACK salongbord (stort), et BENNO tv-bord og et MIKAEL skrivebord.
Halkatla Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Nettopp fornyet stua med Billy-bokhyller med glassdører, og knallrød vinkelsofa.
Gjest AnneShirley Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Ny skittentøysdunk. Ikke veldig spennende, men akk så nyttig
Gjest Spinell Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 I dag ble det nytt sengetøy til gjesterommet pluss en bukett tulipaner Handletips: Hansen & Dysvik har halv pris på en hel del sengetøy for tiden.
Gjest Constanze Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Igår kjøpte jeg to ildfaste skåler fra Rosenthal.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Min aller første Montanahylle :rødme:
Gjest Elastica Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Min aller første Montanahylle :rødme: Grattis.
Gjest Raptuza Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 fekk ein frisk bukett med gule tulipanar av svigers når dei kom her på pannekaker hin dagen...
Marshmallow Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Skal til Ikea i morgen... for å kjøpe skittentøyskurv og en ramme. Rammen er til en plakat med et bilde tatt av min favorittfotograf Steve McCurry. Bildet skal henge på soverommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå