Gå til innhold

Rosa/ orange utflod lignende...

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå
Skrevet

I dag var det litt rosa/orange lignende "utflod" eller hva jeg skal kalle det i Truså...( Sorry detaljene). Har litt sånn små mensmerter, eller akkurat som det er litt varmt inni magen..off!! SYMPTOMJAKT! Hehehe:)

Tørr ikke håpe denne mnd, men det er vel for tidlig for en festeblødning, eller så har jeg bommet veldig på EL som jeg trodde var nå på søndag..

Og i går var jeg så sutrette og ut av kontroll..så lurer på om det kan ligge noe i det..Hmhmhm..

Hva tror dere da? Hmhm..

IKM er ca 27-28.03.2010

Videoannonse
Annonse
Gjest luremegpå
Skrevet

I dag var det litt rosa/orange lignende "utflod" eller hva jeg skal kalle det i Truså...( Sorry detaljene). Har litt sånn små mensmerter, eller akkurat som det er litt varmt inni magen..off!! SYMPTOMJAKT! Hehehe:)

Tørr ikke håpe denne mnd, men det er vel for tidlig for en festeblødning, eller så har jeg bommet veldig på EL som jeg trodde var nå på søndag..

Og i går var jeg så sutrette og ut av kontroll..så lurer på om det kan ligge noe i det..Hmhmhm..

Hva tror dere da? Hmhm..

IKM er ca 27-28.03.2010

Kan det hende at det er dette folk kaller spotting? Jg har ikke hatt dette tidligere, men ja, kan jo hende?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...