Gå til innhold

Kyssing.

Gjest -DumtSpørsmål-

Fremhevede innlegg

Gjest -DumtSpørsmål-
Skrevet

Det her er et rart spørsmål. Vet ikke om det er jeg som er unormal eller om flere føler det samme. Greia er at min kjære har fått omgangssyka. Elsker å kysse med han til vanlig, men etter at han har ligget å spydd i to døgn, får jeg nesten brekninger med tanke på at vi kommer til å kysse neste gang vi møtes (når han er blitt frisk, tar ikke sjansen på å besøke han nå).

Er det grunn til bekymring? Kan jeg få viruset i meg når jeg kysser han selv om han har vært symptomfri i 2 døgn? Og er det flere som føler det er ekkelt å kysse kjæresten sin når han har spydd (selv om han er blitt frisk), ikke bare med tanke på smittefare, men at han ja, faktisk har kastet opp?

Og hvis flere opplever det samme som meg, hvor lang tid tar det før dere "tørr" å kysse han igjen?

Sorry dumt spørsmål, men jeg "gruer" meg til neste tungekyss. :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er ekkelt, hverken med tanke på spy eller med tanke på smitte.

Skrevet

Du får besinne deg og kysse ham pent på kinnet inntil det lumske har gått over da ser du. Det går an det også. :yvonne:

Gjest Gjest
Skrevet

det smitter før det bryter ut, ikke etter!

Skrevet

det smitter før det bryter ut, ikke etter!

Det kommer helt ann på hvilken omgangssyke det er. Den kan smitte både før og etter uttbrudd. De sier at 48 timer etter siste symptom er man ikke smittsom lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...