InaMina Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Leter etter en teboks, sånn lignende slike twinings/lipton bokser med flere rom og lokk. Men jeg vil ikke ha en slik, jeg vil ha en litt "penere". Noen som vet hvor jeg får kjøpt?
FrkHøne Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg fikk en veldig fin en til mamma for litt siden, den hadde hun kjøpt på Perfect Home eller noe lignende sånn home party greier. Så hvis du kjenner noen som driver med sånt så spør dem Den jeg har er mørkebrun, med en liten tekanne i sort på lokket, så står det TE i smijern på siden, den er veldig fin!
InaMina Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Har sett den, og det er absolutt en slik jeg leter etter. Så den er en god nr2 dersom jeg ikke finner en som er litt mer unik.
Ginny Weasley Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jernia har en ganske fin en i metall. Kjøpte en til mamma for en tid siden. Link til teboksen
Jinx82 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du ikke må ha avdelte rom har de denne på Clas Ohlson til 39,- Står vel egentlig at det er en kaffeboks, men men.. De finnes med flere motiver også. Clas Ohlson 39,- Jeg lette ei stund etter en boks med rom som du sier, og fant en på jysk, men den var ikke høy nok til teposer,- dessuten har jeg så mange ulike typer te, at om jeg skulle "sortere" dem i hvert sitt rom, ville ikke 6 rom være nok. Panduro 58,- Denne fra Panduro kan kanskje passe? Størrelsen er 23x17 cm og høyden er 6,5 cm - men dette er hvis du ønsker å dekorere selv da, den var ikke spesielt fin som den er Panduro 69,- Den ovenfor passer ihvertfall til teposer, den er dekorert på bildet, men er trehvit når du kjøper den.. Størrelsen er 21x16 cm og høyden er 7,5 cm, her er det ihvertfall mange muligheter til å få en unik te-boks!
InaMina Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2010 Ja, der var det noen.. Kan jo selvsagt dekorere den selv, det hadde jeg ikke tenkt på! Bruker mest løsvekt-te, men syns det er greit å ha en boks til posene, for å sette frem når vi har gjester! *finne frem inspirasjon,bestille boks og male ivei*
Antoinette Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har en nydelig en i valøtt som er fra Wittard of Chelsea. Kjempefin og kan bestilles online.
Gjest Arhirwen Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Nettbutikken Lobelia Hjem er helt fantastisk i mine øyne, og her kan man finne mange skatter. Teboks De har flere bokser o.l., men man må bruke litt tid på å gå gjennom de ulike kategoriene. Jeg har funnet mye her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå