fink Skrevet 31. mars 2010 #21 Skrevet 31. mars 2010 Da jeg var rundt 16 år havnet jeg i seng med en ganske tykk, uerfaren type. Vi var begge beruset. Jeg begynte øverst. Etter en stund foreslo jeg at vi kanskje kunne bytte, og han kunne ta styringa. Misjonæren ble mildt sagt krise. Han var i så dårlig form at bare etter et par minutter begynte han å svette som en gris, slik at svettedråper fra hans ansikt traff meg i ansiktet! Han maste også veldig om at jeg skulle suge ham, jeg sa til slutt at jeg rett og slett ikke hadde lyst. Det var helt krise. Blir dårlig av å tenke på det enda. 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #22 Skrevet 31. mars 2010 Skulle ha sex med min daværende kjæreste for første gang, han var jomfru og jeg var ikke det. Vel, klærne var droppa, og han puttet den 2-3 cm inn... før han dro den ut igjen og fikk et noe merkelig ansiktsuttrykk. Jada, der gikk det for ham... Huff, var litt synd på ham også da, og han var en veldig søt gutt! For noen år siden holdt jeg på med en som på utsiden var ganske tøff og barsk - motorsykkelfyr med boots og skinnjakke. Han var IKKE tøff i det hele tatt. Når vi skulle ha sex lå han hele tiden og sa "du har så nydelige fingre, du har så nydelige legger, jeg elsker hele deg, du er så nydelig, blablabla". Jeg var klar for a little less conversation, a little more action, men prøvde å overse det litt. Vi gjorde oss ferdige, og tror du ikke fyren begynte å grine når det gikk for ham da? Fordi det var så vakkert, visst. Hm, hadde kjent ham et par uker, og rota litt på fylla. Var ikke akkurat bryllupsnatten nei... Han ble nok dumpet, og da grein han noe helt grusomt i ukesvis. 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #23 Skrevet 31. mars 2010 Da jeg var rundt 16 år havnet jeg i seng med en ganske tykk, uerfaren type. Vi var begge beruset. Jeg begynte øverst. Etter en stund foreslo jeg at vi kanskje kunne bytte, og han kunne ta styringa. Misjonæren ble mildt sagt krise. Han var i så dårlig form at bare etter et par minutter begynte han å svette som en gris, slik at svettedråper fra hans ansikt traff meg i ansiktet! Han maste også veldig om at jeg skulle suge ham, jeg sa til slutt at jeg rett og slett ikke hadde lyst. Det var helt krise. Blir dårlig av å tenke på det enda. Jeg har vært i samme situasjon hvor han jeg hadde sex med begynte å svette som en gris. Vi hadde misjonæren også begynte han å bli kjempe svette. Så datt det 2-3 dråper med svette fra pannen hans og ned på kinnet mitt! Ææææsj kvalmt! Trodde jeg skulle spy.
Gjest Jhoanna Skrevet 31. mars 2010 #24 Skrevet 31. mars 2010 min værste sex opplevelse var på en one night stand...Jeg møtte en hyggelig søt og grei litt eldre man ute og vi fant tonen veldig fort:D Jeg er ikek typen som har sånne , men han bodde ikke så langt fra meg så vi delte taxi^^ Jeg ble invitert på en natt dram og takket ja:D .... etter en stund dro med intens klinging dro han meg inn på soverommet og vi kledde av oss... Han ville ta det i misjonær stilling så jeg la meg på tygg og la meg god til rette... Han så på meg og ble sprut rød i tryne og spart på do.. jada der lå jeg og ikke vist hva som skjedde... dro på med dyne og .... etter 5 min kom han tilbake og sa: Beklager meg jeg har litt problemer med på see nakene jenter ... så jeg kom.... Jeg heiv meg ut av sengen og kledde fort på meg å dro hjem.... Jeg syns synd på fyren^^ ... Snakket aldri mere med han .....
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #25 Skrevet 31. mars 2010 Da jeg var rundt 20 hadde jeg sex med en som var tilfeldigvis var 2 år yngre enn meg. Etter en natt på byen ble jeg med han hjem. Det tok ikke lang tid før vi havnet i sengen. Vi lå å klinte (med klærene på) Jeg lå og gnidde kneet mitt mot hans penis liksom. Plutselig sier han: Ehh du? Jeg tror jeg kom! Så løper han inn på badet for å sjekke. Så kommer han tilbake og ler litt: Hehee jeg kom vist jeg. Men jeg er klar nå for en ny runde altså. Så tenkte jeg ja okey får vel gi han en ny sjanse da. Han lå over meg og tok den inn og ut rundt 6-7 ganger sakte. Så kom han igjen. Jeg fikk ikke så mye ut av den sexen. Han spurte om jeg ville suge han litt men jeg sto over. Hehe.
Skylines Skrevet 2. april 2010 #26 Skrevet 2. april 2010 Jeg var på et nachspiel, og der var det en fyr som venninna mi prøvde å hooke meg opp med. Tidligere på kvelden hadde jeg hatt en stor krangel på byen med en jeg holdt på med fast. Etterhvert tok en hel gjeng taxi hjemover fra nachet. Han bodde utenfor byen og påsto at han ikke hadde noe sted i byen å sove. Derfor hoppet han av med meg før jeg fikk sagt noe. Jeg tilbød han penger til å ta taxi ned til de han hadde vært på vorspiel hos, men neida.. Jeg bodde hjemme hos foreldrene mine på det tidspunktet, og ville derfor ikke ha ham med inn i huset. Jeg sa at han kunne sove i campingvogna vår utenfor... Han overtalte meg til å xove der også. Jeg la meg i en egen seng med klær på, og vi pratet en god stund. Han ble mer og mer slitsom og kom nærmere min seng. Etterhvert begynte han å klå. Han maste på sex i tre kvarter helt til jeg ga etter. Han var heller dårlig utstyrt.. Og han ville at jeg skulle suge ham, noe jeg gjorde. Da støtte han imot mens han holdt hodet mitt ned. Hele fyren var gjennomført ekkel og egoistisk, ikke var han kjekk heller. Det endte med at han kom inni meg, det ble søl. Dagen etter måtte jeg kjøre han hjem, foreldrene mine så det. Har ikke hørt noe fra ham i ettertid, takk gud!
Gjest Sandbekken Skrevet 2. april 2010 #27 Skrevet 2. april 2010 Det verste jeg har opplevd noen sinne va da typen skled ut og kjørte den HARDT inn igjen, i FEIL hull! Vi lå i en stilling som gjorde at han komm ganske dypt inn også. Jeg fikk kramper og jeg så hvitt, jeg klarte ikke å puste ordentlig en gang. Fy fader! analsex er vel og bra, men herreguuud! Nå har jeg helt angst for at det skal skje igjen tror typen har ganske dårlig samvittighet pga dette
Gjest jepp Skrevet 3. april 2010 #28 Skrevet 3. april 2010 Tror nok heller det er du som er for vid enn at han er for dårlig utstyrt.....pussig at det alltid er guttens feil lol
Hinata Skrevet 3. april 2010 #29 Skrevet 3. april 2010 Kort oppsummert: Tungegrafsing på min drøvel = forspill Kondomen på og kjapp kaninjukking som plutselig skiftet over til litt mer langsom jukking (her jeg tror at han kom), og så var leken ferdig.. Noe jeg helst skulle vært foruten ja
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #30 Skrevet 3. april 2010 ei jeg var sammen med i min ungdom, vi var på hytte tur med venner og utpå natta skulle jo jeg og hu sove litt da, det endte med lit "kose knull" før vi skulle sove. vel, etter lit misjonær fant vi ut at hu skulle opp på alle fire, jeg dytta på det beste jeg kunne, litt fulle begge to, når jeg merker det går tar jeg et siste ordentlig støt, noe som resulterer i at hu slår hue i senge gavelen, biter seg i tunga og begynner å blø noe jevelig i munnen:-) blei med ei dame hjem etter en laaaang kveld på byen, var kort fortalt møkk-dritings, vi dro av klær og begynnte, syntes hu hyla mye og høyt men tenkte ikke over det. neste morgen våknet jeg av at det sto noen og kava med arma over meg....viste seg at hun var døv og bodde sammen med to andre døve jenter, hu som kava prøvde og prate med hu jeg hadde kost lit med:-) blei reint redd der jeg lå:-) blei så forskrekka at jeg dro, uten og huske hva hun het eller noe. utrolig synn får hun var ei utrolig pen jente som virka utrolig snill. (det jeg husker av hu hvertfall)
Gjest Maren21 Skrevet 10. april 2010 #31 Skrevet 10. april 2010 Jeg har hatt noen dårlige sexopplevelser ja En gang (rundt 2006) ble jeg med en nokså kjekk gutt hjem fra byen. Han skulle egentlig bare få meg hjem men jeg endte opp med å bli med han hjem istedenfor. Vi begynte å kline i sofan. Han var ekstremt dårlig. Han nesten voldtok hele munnen å studde tunga så langt ned i halsen han bare klarte. Holdt på å nesten brekke meg. Også stanga hele tiden tennene våre mot hverandre. Når han skulle kose med puppene mine tok han hele tiden å beit meg i brystvorta. AU! Selve sexen gikk ikke bra. Han var jo helt vill! Kasta meg rundt i mange syke stillinger og tok kveletak på meg så jeg nesten ikke fikk puste og dro meg så hardt i håret av løshåret mitt datt av. På et tidspunkt tok han å pressa pikken så hardt han bare kunne inn i rompa mi! Satan å vondt det var. Da tok jeg å dytta han vekk. Da hadde jeg fått nok for å si det sånn. En anna fyr jeg hadde sex med svetta på meg! Det var en sommerdag. Det var på kvelden men var ganske så varmt ute. Akkurat da vi skulle begynne så ble han helt svett og gjennomblaut og helt andpusten. (han var ikke så veldig tynn, Litt lubben) Ikke bare fikk jeg svetten hans i ansikte mitt men da han skulle ta meg i doggy la han meg plutselig ned på magen å la seg over meg. Så jeg ble jo helt klissblaut av han sin svette. Kvalmt!! Til og med lakenet på senga var full av svette. Tror jeg aldri har sett noen svette så mye før. Sykt.
Evalilja Skrevet 10. april 2010 #32 Skrevet 10. april 2010 'HEHE.. Fint med en sånn betroelse. Min værste sexopplevelse var med mine første kjæreste. Vi var på tur lang ut i skogen og bestemte oss for å ha sex i det fri. Vi var jo helt nybegynner og misjonær stillingen var det som gjaldt. Så jeg la meg rett på bakken med bar ræv. Da vi kom hjem så jeg jeg hadde et digert utslett over hele ræva.. Maur er en fin ting :gjeiper:
Evalilja Skrevet 10. april 2010 #33 Skrevet 10. april 2010 Da jeg var rundt 16 år havnet jeg i seng med en ganske tykk, uerfaren type. Vi var begge beruset. Jeg begynte øverst. Etter en stund foreslo jeg at vi kanskje kunne bytte, og han kunne ta styringa. Misjonæren ble mildt sagt krise. Han var i så dårlig form at bare etter et par minutter begynte han å svette som en gris, slik at svettedråper fra hans ansikt traff meg i ansiktet! Han maste også veldig om at jeg skulle suge ham, jeg sa til slutt at jeg rett og slett ikke hadde lyst. Det var helt krise. Blir dårlig av å tenke på det enda. Men kjære deg/ dere. Sex er grisete. Så litt svette gjør da ingen ting. Det har jeg opplevd også. Men nei.. Man blir svette, og det kommer sekresjon her og der og man kløner litt og ler litt. Sex er morsomt og ja... grisete. Men det er ikke morro å føle seg presset til oral sex. Det kan jeg virkelig forstå. Sex blir så mye bedre når man latt alle hemninger gå og nyte den ufattelige herlige opplevelsen men alle sine baksider 2
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #34 Skrevet 10. april 2010 Men kjære deg/ dere. Sex er grisete. Så litt svette gjør da ingen ting. Det har jeg opplevd også. Men nei.. Man blir svette, og det kommer sekresjon her og der og man kløner litt og ler litt. Sex er morsomt og ja... grisete. Men det er ikke morro å føle seg presset til oral sex. Det kan jeg virkelig forstå. Sex blir så mye bedre når man latt alle hemninger gå og nyte den ufattelige herlige opplevelsen men alle sine baksider Ja men det er litt ekkelt på bli svettet på. Jeg vet man blir litt svett av å ha sex men har aldri opplevd å ha sex med en som svetter så mye at den renner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #36 Skrevet 11. april 2010 Haha, dette er vel kanskje ikke min værste sexopplevelse, men den mest spesielle iallefall. Jeg skulle suge typen, og alt gikk veldig bra, helt til det gikk for han. Jeg hadde han ganske langt inne i munnen, og mens spermen pumpa ut kjente jeg at det ble veldig fuktig i nesa! Når han var ferdig, og jeg reiste meg randt det sperm ut av begge neseborene mine. Jeg har ikke ledd så mye på evigheter, men må si det var ganske så ubehagelig. 2
Stinelin Skrevet 11. april 2010 #37 Skrevet 11. april 2010 Har ikke så mange fæle sexopplevelser heldigvis. Det verste var kanskje en gang jeg satt oppå min daværende kjæreste, og strengen røyk! Masse blod, og en stakkars, lidende mann. Blir overrasket over hvor mye fælt dere har gått med på under sex! Noe av det man leser om her er jo rene voldtekter eller i alle fall under sterkt press. Litt komisk med ufrivillige analopplevelser. Det kan jo skje den beste, men forjævlig vondt ja, det kan jeg tenke meg, hehe...
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #38 Skrevet 11. april 2010 Var for 1 år siden med min nåværende kjæreste.. Jeg hadde vært ganske dårlig i magen, følte meg ikke helt bra, så kom typen på besøk (hadde mensen i tillegg) så ville han absolutt ha sex. Jeg nektet å ha det siden jeg hadde mensen, men gikk med på å ta det bakfra. Man kan egentlig si at det ble ferdig veldig fort når jeg hadde klart å prestere å bæsje på han! Jada, good times....
Gjest lezzie Skrevet 11. april 2010 #39 Skrevet 11. april 2010 Min verste var da hun jeg hadde sex med sovna. Vi var begge gode og fulle, og også ganske trøtte. Men vi ville nå ha sex, så jeg gikk ned på henne. og etter å ha holdt på en stund, merket jeg at hun ikke var helt med. Og da jeg så opp, så jeg at hun sov. Men det ordnet seg da hun våknet igjen;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #40 Skrevet 14. april 2010 Da jeg var rundt 16 år så hadde jeg sex med min daværende kjæreste som var 2 år eldre enn meg. Når han skulle slikke meg så klarte jeg selvfølgelig å slippe den store prompen! Den kom helt uventa. Plutselig bare kom den. Gud så flaut. Jeg dro en latter for at det skulle bli mindre flaut. Han lo også. Det skulle jeg ikke ha gjort for da lo kom det plutselig enda en promp!Hadde bare lyst til å synke langt ned i jorden. Jeg ble helt rød i trynet. Må si jeg mista litt av sex lysten der ja. Det tror jeg han å gjorde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå