Gå til innhold

Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Rett og slett - hvilken farge er din Kitchen Aid, eventuelt hvilken farge ønsker du deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... min er litt kjedelig hvit. Det er forsåvidt en helt grei farge, men jeg ville heller hatt creme eller matt pudderblå. :sjenert:

Skrevet

Min er kremfarget. Er forsåvidt fornøyd, men skulle jeg valgt i dag hadde jeg nok gått for enten mørk grå metallic eller sort.

Skrevet

Jeg har både mikser og blender. Begge to er oransje. Jeg er veldig fornøyd med disse fargeklattene på kjøkkenet. Oransje er også en av mine favorittfarger :)

Skrevet

Jeg har ikke, men ønsker meg veldig en Kitchen Aid, enten en kremfarget eller en rosa. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke, men ønsker meg veldig en Kitchen Aid, enten en kremfarget eller en rosa. :)

Vær klar over at KitchenAid er amerikansk. Der borte er det et ganske billig merke - et gjennomsnittsprodukt for folk flest.

Her er det dyrt pga høy frakt og griske importører.

Det er derfor mye penger å spare på å kjøpe det i USA, dersom du har den muligheten.

Skrevet

Min er "gunmetal" grå, altså en mørk, matt grå.

Skrevet

Jeg har dessverre igjen Kitchen Aid ennå, drømmer om en kremhvit eller rosa!

Skrevet

Jeg har sort, og digger den! :)

Skrevet

Vær klar over at KitchenAid er amerikansk. Der borte er det et ganske billig merke - et gjennomsnittsprodukt for folk flest.

Her er det dyrt pga høy frakt og griske importører.

Det er derfor mye penger å spare på å kjøpe det i USA, dersom du har den muligheten.

Jeg sjekket, og en standard Artisan koster rundt 200 dollar. Da er det nesten verd det, selv med tanke på å ordne en omformer for strømmen.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Ville nok valgt fargen "boysenberry", men er godt fornøyd med den gode gamle Kenwooden min :)

Skrevet

Og poenget var? De beste kokkene i verden sverger til KitchenAid uansett. Designet er uforandret siden 1911 og merket har kultstatus.

Jeg har både mikseren og blenderen i kremhvitt og de er i bruk ukentlig. Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Rød, både blenderen og kjøkkenmaskina :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og poenget var? De beste kokkene i verden sverger til KitchenAid uansett. Designet er uforandret siden 1911 og merket har kultstatus.

Jeg har både mikseren og blenderen i kremhvitt og de er i bruk ukentlig. Anbefales på det varmeste.

Poenget var at det er mye å spare på å kjøpe den i USA.

At de beste kokkene i verden sverger til KitchenAid, skulle jeg likt å se en referanse på - bortsett fra de kokkene på hjemmesiden til Kitchen Aid da....

Jeg snakka med en meget anerkjent kokk før vi kjøpte kjøkkenmaskin.

Han var "tvunget" til å bruke Kitchen Aid på jobb siden de var kjøpt og betalt - dessuten var designet kult, men rent teknisk - altså å lage mat med - var det ikke å anefale. Han hadde noe annet hjemme.

For alle som ønsker en show-off maskin, eller har maskinen på benken fordi de ønsker et kult designuttrykk, er dette flotte maskiner.

Folk som ønsker en skikkelig maskin som kan lage litt solide mengder mat til mange gjester, er KitchenAid nærmest ubrukelig

Skrevet

Poenget var at det er mye å spare på å kjøpe den i USA.

At de beste kokkene i verden sverger til KitchenAid, skulle jeg likt å se en referanse på - bortsett fra de kokkene på hjemmesiden til Kitchen Aid da....

Jeg snakka med en meget anerkjent kokk før vi kjøpte kjøkkenmaskin.

Han var "tvunget" til å bruke Kitchen Aid på jobb siden de var kjøpt og betalt - dessuten var designet kult, men rent teknisk - altså å lage mat med - var det ikke å anefale. Han hadde noe annet hjemme.

For alle som ønsker en show-off maskin, eller har maskinen på benken fordi de ønsker et kult designuttrykk, er dette flotte maskiner.

Folk som ønsker en skikkelig maskin som kan lage litt solide mengder mat til mange gjester, er KitchenAid nærmest ubrukelig

Men den ene kokken du snakket med er vel heller ikke nok til å avgjøre kvaliteten på produktene? Høres ut som om du viderefører en annen manns mening :)

Uansett, sikkert forskjell på blender og kjøkkenmaskin.

Blenderne er bedre enn billigblenderne, fordi den har staver der de andre har kniver. På denne måten slås isen i stykker, i steden for å bli kuttet opp. Knivene vil bli sløve, og er skjøre og vil med tiden kunne knekke, mens det samme ikke er sant for stavene i Kitchen Aid blenderen.

Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med 10.000 kroners klassen som de bruker på feks Smoothie X-Change, men igjen, den klassen er ikke ment på privat bruk ;)

Skrevet (endret)

Min er svart, og jeg er kjempefornøyd med den.

Da jeg kjøpte sto valget mellom svart, creme og rød.

Endret av Vindmølle
Skrevet

Vi har blender, mikser, foodprosessor og brødrister i cremé hjemme.

Har hatt de i mange år nå, og jeg har hele tiden vært fornøyd med fargevalget.

Iblant kan man jo få ekstra dilla på enkelte farger og det kan være fristende å kjøpe i den fargen, men ettersom de varer så lenge synes jeg det er viktig å kjøpe en nøytral farge.

I sommerhuset er vi bare noen måneder i året, så der har vi valgt å være litt mer "sprelske", og har dermed valgt mørk grønt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men den ene kokken du snakket med er vel heller ikke nok til å avgjøre kvaliteten på produktene? Høres ut som om du viderefører en annen manns mening :)

Uansett, sikkert forskjell på blender og kjøkkenmaskin.

Blenderne er bedre enn billigblenderne, fordi den har staver der de andre har kniver. På denne måten slås isen i stykker, i steden for å bli kuttet opp. Knivene vil bli sløve, og er skjøre og vil med tiden kunne knekke, mens det samme ikke er sant for stavene i Kitchen Aid blenderen.

Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med 10.000 kroners klassen som de bruker på feks Smoothie X-Change, men igjen, den klassen er ikke ment på privat bruk ;)

Jeg baserer det på en kokk ja....pluss en test av Forbrukerportalen hvor den fikk 5. plass av 7 deltagere samt en test i smartson (sverige) hvor den kommer som nr 5 av 8 deltagere. Sjekker alltid nøye for å få det beste.

Jeg snakker om kjøkkenmaskinen - ikke blenderen.

Blenderen vet jeg er kraftig og flott i bruk.

Kjøkkenmaskinen derimot, er et gammeldags beist som gjør en dårlig jobb sammenliknet med moderne maskiner.

Den varer sikkert evig, og er kul å se på - men det er jo en annen sak :-)

Skrevet (endret)

Rosa eller lys blå kunne jeg tenkt meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...