Gjest Live Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei Kjæresten min flytter inn til meg om ca 2 uker. Han er supersnill, romantisk, og helt herlig, men... Han har ikke begynt å pakke, ikke sagt fra til huseier ( de har egentlig ikke kontrakt). Jeg kjenner at jeg blir oppgitt, og jeg kunne ønske at han viste mer iniativ. Hva ligger til grunnlag for dette mon tro? Han har ikke vært samboer tidligere, og sier at dette er noe han vil! Vi har hatt avstandsforhold i 1 år nå snart.. Jeg føler at jeg maser hvis jeg spør hvorfor han ikke har satt i gan.. Han er så treig! Men er det fordi han synes det er skremmende, eller er han ikke klar? Er jo ikke noe fasitsvar her, men andre med samme erfaring?
Babyboo Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Min erfaring sier at to uker er ett HAV av tid for en mann, ingen grunn til å stresse! Om han har sagt at det er dette han vil, så tro på det, og la han gjøre det i sitt tempo. Jeg har inntrykk av at de fleste menn ikke får ut fingeren før de må, det er ihvertfall sånn de jeg kjenner holder på. Planlegging langt frem i tid er noe vi jenter liker å gjøre, gutta tar livet mer med ro og gjør tingene når de må. Tipper dette går bra jeg!
Gjest Live Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Min erfaring sier at to uker er ett HAV av tid for en mann, ingen grunn til å stresse! Om han har sagt at det er dette han vil, så tro på det, og la han gjøre det i sitt tempo. Jeg har inntrykk av at de fleste menn ikke får ut fingeren før de må, det er ihvertfall sånn de jeg kjenner holder på. Planlegging langt frem i tid er noe vi jenter liker å gjøre, gutta tar livet mer med ro og gjør tingene når de må. Tipper dette går bra jeg! Ja, off, men eksen min lurte meg trill rundt, han flyttet inn, og ville ikke, sa det itl meg når vi hadde kjøpt leiligheten, og flyttet ut igjen etter 3 mnd, så er litt skeptisk da vet du:) Men ja, det er nok så sant det du sier, at 2 uker er et haaaaaaaaaav med tid;) Hehe Phew!
Rosalie Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Husk at dersom han og utleier "egentlig ikke har" kontrakt, gjelder husleieloven, med oppsigelsestid på tre måneder på selstendig boenhet og en måned på rom i utleiers boenhet. Så det kan jo bli litt dyrt for han fremover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå