Gå til innhold

Tråd for gode hverdagsråd

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg fant på noe på morran i dag, som jeg egentlig syns var litt småtrivelig. Jeg har vært litt uggen i natt og fått skikkelig frost i meg. Tanken på at jeg må få kjøpt meg en varmeflaske har lagt i bakhodet lenge, men jeg har altså ikke klart å få somlet meg til det ennå, og nå kan det jammen se ut til at jeg har løst det!

Jeg sto opp tidlig, la en omgang tøyvask i maskinen, tømte og skylte restene ut av min store "Comfort Sommerfrisk" 2 liters skyllemiddelflaske. Jeg la plutselig merke til hvor deilig den flasken var å holde på, da jeg skylte den med varmt vann...og VIPS: jeg har funnet min egen varmeflaske, helt gratis! :jepp:

Kan puttes i et putetrekk/håndkle, eller man kan sy noe selv om så er...

p.s.sjekk at korken er tett før du tar den med i senga! :søvn:

:smilyblomst:

Endret av Margareth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Velprøvd det der. I gamle dager pisset fiskerne i votten.

Håper du blir fort frisk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...takk for gode ønsker, og eh...relativt godt råd. Jeg tror personlig at jeg ville ha prøvd ut ganske mange andre ting, før jeg begynte å tilgrise vottene mine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 12 år senere...
Gjest lurven
Hoppetaujenta skrev (På 18.3.2010 den 9.25):

Jeg fant på noe på morran i dag, som jeg egentlig syns var litt småtrivelig. Jeg har vært litt uggen i natt og fått skikkelig frost i meg. Tanken på at jeg må få kjøpt meg en varmeflaske har lagt i bakhodet lenge, men jeg har altså ikke klart å få somlet meg til det ennå, og nå kan det jammen se ut til at jeg har løst det!

Jeg sto opp tidlig, la en omgang tøyvask i maskinen, tømte og skylte restene ut av min store "Comfort Sommerfrisk" 2 liters skyllemiddelflaske. Jeg la plutselig merke til hvor deilig den flasken var å holde på, da jeg skylte den med varmt vann...og VIPS: jeg har funnet min egen varmeflaske, helt gratis! :jepp:

Kan puttes i et putetrekk/håndkle, eller man kan sy noe selv om så er...

p.s.sjekk at korken er tett før du tar den med i senga! :søvn:

:smilyblomst:

Har du den fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...