Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tørr ikke å suge å runke kjæresten min! er ikke noe problem å ha sex, men kan også være veldig sjenert på det også!

Noen som har tips eller råd?

kanskje noen har vært igjenom akkurat det samme men klart det etter en stund?

Takknemmelig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du er ung. De fleste har opplevd stor usikkerhet med sex i begynnelsen. I hvert fall var jeg slik. Det hjelper hvis man har en kjæreste man er trygg på og kan prate med. Det er viktig å bruke litt tid sammen et sted det ikke er fare for å bli forstyrret. Hvis begge har lyst å prøve er det bare å bruke god tid på å finne ut hva som er best for han og deg...

Skrevet

Det høres ut som du er ung. De fleste har opplevd stor usikkerhet med sex i begynnelsen. I hvert fall var jeg slik. Det hjelper hvis man har en kjæreste man er trygg på og kan prate med. Det er viktig å bruke litt tid sammen et sted det ikke er fare for å bli forstyrret. Hvis begge har lyst å prøve er det bare å bruke god tid på å finne ut hva som er best for han og deg...

takk for svar :) jo, jeg er ung, men i miden av 20 årene, så ikke såå ung. Jeg er trygg på han, men det er bare at jeg ikke tørr, å skjønner ikke helt hvorfor.

Skrevet

takk for svar :) jo, jeg er ung, men i miden av 20 årene, så ikke såå ung. Jeg er trygg på han, men det er bare at jeg ikke tørr, å skjønner ikke helt hvorfor.

Bare ta det skritt for skritt. Gjør det du pleier gjøre og er komfortabel med, og så kan du overraske ham litt og utvide med noen prosent innimellom og plutselig en dag er du der :-)

Skrevet

Enig med brukern over. Jeg turte ikke kysse kjæresten andre steder enn på munnen før. Selv om vi hadde vært sammen i over et år. Det var liksom noe jeg bare aldri gjorde. Var alltid han som kyssa meg. Så da ble det veldig big deal hvis jeg plutselig gjor det :P Men jeg begynte med på hånda, og så tok det derfra. Høres helt teit ut, men det måtte til.

Gjest Mann45
Skrevet

Hei du. Ting tar tid. Er dette noe du har lyst til, men ikke tør? Eller har du ikke lyst, men føler at du må? Tillit er svaret. Hvis det er tanken på hans forventninger som gir deg prewstasjonsangst, kan jeg godt forstå deg. Hopp i det, du har lite å tape. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei du. Ting tar tid. Er dette noe du har lyst til, men ikke tør? Eller har du ikke lyst, men føler at du må? Tillit er svaret. Hvis det er tanken på hans forventninger som gir deg prewstasjonsangst, kan jeg godt forstå deg. Hopp i det, du har lite å tape. Lykke til.

takk for det :) Jo jeg vil så gjærne, å det er det som er probleme. så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke gjør det!

Men vær gang jeg bare tenker på det, så blir jeg svett å kvalm, å klarer som sagt ikke å gjøre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...