Gå til innhold

Problemer knyttet til bekjente av min kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en mann som har vært skilt litt over et halvt år, og har litt problemer når vi er ute på ting. Vi har det fint sammen, men jeg kjenner at jeg får problemer hver gang vi møter bekjente av ham. Jeg synes det er skummelt fordi han og eks-kona har vært sammen i over ti år - og dermed er naturligvis de fleste også er bekjente av henne (eller i værste fall hennes venner). Er det bare jeg som har det slik? Og hvordan skal man takle en slik situasjon? Opplever et sterkt ubehag hver gang dette skjer - og det tar på :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel naturlig at det føles ubehagelig, men det går nok over etterhvert. Sannsynligvis er vel disse hans venner også, og det beste ville vel vært å gå inn for å blli bedre kjent med dem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

vet godt hva du mener. jeg har det også sånn, og inbiller meg at jeg blir veid opp og ned og at jeg sier og gjør fortelles videre til hans eks. jeg vet ikke om det er sånn, men det er lett å få slike tanker. det er jo en typisk jenteting å gjøre, og jeg opplever at det ikke er mye hjelp å få hos gutta, fordi de ikke vet hvordan vi jenter kan være, spesielt mot hverandre.

Men du må da bare satse alt, og være såhyggelig du kan. hvis de oppfører seg dårlig vil nok kjæresten din merke det før eller siden, og kutte ut desse folkene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...