Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barista
Skrevet

Jeg satt og tenkte jeg skulle lage en kjæreste bok. En bok for å huske alle de positive tingene med han på vonde dager, en bok som jeg leser i for å bli minnet på alt det positive som jeg kanskje senere ville tatt for gitt, en bok som kanskje kunne vært en ide å gitt han en dag også??

Uansett..

Jeg tenkte dette kunne vært en delt tråd, trenger både tips til emner i boken. Og en tråd hvor folk kan skrive positive ting som deres partner.

Emner: Jeg tenkte ting som, egenskaper med han jeg liker (snill, lytter o.l), Datoer som er spesielle for oss (klisje, men for moro), Spesielle ting/opplevelser vi har hatt sammen(ikke vi var på den reisen, men mer en morsom hendelse), Ting han gjør som jeg liker (stryker meg, kysser meg på pannen osv.), og typiske interne ting om han.

:-) Fyr løst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker at han fortsetter å stryke meg i nakken selv når jeg forsøker å dytte ham bort når jeg er i dårlig humør.

Jeg liker at han smiler lurt til meg når vi er sammen med andre, og vi får den samme tanken.

Jeg liker at han tåler stillhet.

Jeg liker samtidig at han er glad i å diskutere, at vi alltid har noe å lære av hverandre og at han gir meg motstand.

Jeg liker at han er en tvers igjennom ærlig og redelig type, som alltid vil meg vel, men uten å utslette seg selv.

Og så liker jeg aller best når vi har kranglet/vært uenige, og han i ettertid kan komme med en stille innrømmelse av at jeg hadde helt rett. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...