Jærbu Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Leser litt på sidene. Er dere mange som har mistet et barn i løpet av svangerskapet. Hvilken oppfølging får man. Blir man tatt spesielt vare på med neste svangerskap. Kommer fra en familie hvor damene har spontanabortert mange ganger (min mor 10 ganger) Lurer på om jeg må gå gjennom dette selv, eller om vitenskapen har kommet lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. april 2002 #2 Del Skrevet 30. april 2002 Når det gjelder oppfølging etter en ufrivillig abort, så er nok det litt forskjellig. Det kommer veldig ann på hvor langt man er på vei når man mister. Jeg mistet 9 uker på vei og den eneste oppfølgingen jeg fikk var en ny innvendig UL etter 14 dager, for å skjekke at alt var kommet ut fra livmoren. Når jeg blir gravid igjen, så får jeg en eller to UL tidlig i svangerskapet for å sjekke at alt er som det skal med fosteret. Andre kan kanksje svare bedre på hvordan oppføging de fikk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Mistet i uke 6 og 13.Har ikke fått tilbud om noen oppfølging.Føler at legene synes dette er så normalt,at det ikke er noe å bry seg om.Har imidlertid fått mye støtte fra ektemann,familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mai 2002 #4 Del Skrevet 3. mai 2002 Mistet i uke 12. Fikk ingen oppfølging, utenom et "brev" fra sykehuset der de oppfordret til å vente med neste graviditet i minst 3 mdr. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jærbu Skrevet 3. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mai 2002 Takk for svarene. Hvordan har det gått med dere etterpå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 3. mai 2002 #6 Del Skrevet 3. mai 2002 Her finner du en tråd som handler om andres erfaringer 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #7 Del Skrevet 6. mai 2002 Etter å ha mistet i uke 6+13 var jeg et skikkeliog nervevrak da jeg oppdaget at jeg var gravid igjen.Hadde flere blødninger i begynnelsen,og gråt og gråt.Var overbevist om at dette ikke ville gå bra,og at kroppen min ikke var skapt til å takle det.Men blødningene viste seg faktisk å være ufarlige.Ikke før i 4.-5.måned klarte jeg å slappe av.Nå er jeg i 7mnd og gleder meg masse til å bli mamma. Begynner også å føle meg klar til å kjøpe inn baby-utstyr,noe jeg lenge ventet med i tilfelle det skulle gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå