Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Har jeg forstått det riktig at det er de vennene/ de seks venne-bildene som kommer opp på profilen min som er de siste som tittet innom? Noen som vet?
Gjest lulua Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Har jeg forstått det riktig at det er de vennene/ de seks venne-bildene som kommer opp på profilen min som er de siste som tittet innom? Noen som vet? Nei jeg tror ikke det
Colargol Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Nei det er nok ikke det -de bildene som ligger der på siden er helt tilfeldige, om du oppdaterer nettleseren din så vil du se at helt nye 6 bilder av andre venner vil dukke opp. Det er faktisk ikke mulig for brukerne av Facebook å finne ut av hvem som bare har vært inne å sett på profilene rundt om. For en tid tilbake kom det en del applikasjoner som påstod å kunne gjøre dette, men de loggfører kun de vennene som har skrevet med deg/på profilen din. Dermed så vil du evt. kun finne ut av hvem som hyppigst skriver på din vegg/med deg og den informasjonen har sitter du jo med allerede.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 De bildene er heilt random, har ingenting med hvem som var sist på profilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå