Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har en kjæreste som jeg ble kjent med i høst. Er stormende forelsket, tenker på han konstant.

Vi har begge to barn fra før, han har sine annenhver uke, jeg har mine stort sett hele tiden, da eksen er veldig fraværende. Vi bor en biltur på ca 1,5 timer fra hverandre. Vi kan ikke flytte nærmere hverandre pga barna.

Vi har jo vært en god del sammen, men likevel synes jeg det er vanskelig å bli ordentlig kjent med han, og å slippe han under huden på meg. Møtene våre er ganske intense, masse følelser og Kos. Han er åpen og sosial og prater om det meste. Jeg prater også, men det er temaer jeg gjerne skulle tatt opp, som jeg på en måte utsetter fordi møtene er så intense og det "passer" liksom aldri...ofte er jo barna tilstede også.

I påsken skal vi på fjellet sammen alle fire, og jeg håper anledningen byr seg til lange samtaler.

Jeg tviler ikke på mine følelser for han, men jeg er bekymret for hvordan det hele kommer til å utvikle seg mht til avstanden. Om noen har noen gode råd til hvordan vi kan komme litt under huden på hverandre blir jeg takknemlig for det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Skjønner din frustrasjon her ja... Du får bruke påsken godt, og prøve å ha så mange gode samtaler som mulig. Veldig viktig å holde kommunikasjonen ved like tenker jeg. Som å sende sms er og snakke på tlf daglig, så det liksom blir litt "kontinuitet" i det. Og selvfølgelig besøke hverandre så ofte som overhodet mulig.. Da vil nok "den" følelsen komme etterhvert. 1,5 times biltur er jo egentlig ikke så veldig mye da. Håper du får det til iallefall... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...