Suzy Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Butikkene som hadde Ittalas Kivi lyslykter her i byen har enten sluttet å ta dem inn, eller tar inn veldig få, så jeg lurer på om noen vet om noen nettsteder som selger dem? Har forsøkt å søke litt men ikke funnet noe særlig.
Skravla Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Si fra om du vil jeg skal kjøpe for deg, og sende eller levere.
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Si fra om du vil jeg skal kjøpe for deg, og sende eller levere. Åh du er vel søt!
Ginny Weasley Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte mine på Jernia butikken i Torggata, de har mange farger inne. Kanskje du kan kontakte butikken og spørre om de har mulighet til å sende til deg om du ikke bor i nærheten av Oslo?
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte mine på Jernia butikken i Torggata, de har mange farger inne. Kanskje du kan kontakte butikken og spørre om de har mulighet til å sende til deg om du ikke bor i nærheten av Oslo? Det kan jeg sikkert - jeg kan alltids få tatt meg en tur dit selv også (det hender jeg er i Oslo). Men greit å vite hvor det er bra utvalg. Takk
Gjest Spinell Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Jeg gjorde et søk på Kelkoo, og fikk opp mange treff på denne nettsiden, som ser ut til å ha et greit utvalg: http://www.designonline.se/Trademarks/nok0/Iittala
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2010 Jeg gjorde et søk på Kelkoo, og fikk opp mange treff på denne nettsiden, som ser ut til å ha et greit utvalg: http://www.designonline.se/Trademarks/nok0/Iittala Tusen takk! Den fikk jeg ikke opp når jeg søkte sjøl nemlig!
Gjest Spinell Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Tusen takk! Den fikk jeg ikke opp når jeg søkte sjøl nemlig! Kan det ha sneket seg inn en stavefeil da du søkte? Denne butikken dukket opp tidlig hos meg. (Snakker av erfaring; har mange ganger lurt på om Iittala staves med en eller to i-er, t-er eller l-er )
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2010 Kan det ha sneket seg inn en stavefeil da du søkte? Denne butikken dukket opp tidlig hos meg. (Snakker av erfaring; har mange ganger lurt på om Iittala staves med en eller to i-er, t-er eller l-er ) Det skulle overhode ikke forundre meg om det har det Mennå har jeg bestilt, så får jeg se hvor grei leveringa er før jeg eventuelt bestilelr fler. Takk!
Gjest Spinell Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Det skulle overhode ikke forundre meg om det har det Mennå har jeg bestilt, så får jeg se hvor grei leveringa er før jeg eventuelt bestilelr fler. Takk! Er alltid på jakt etter gode nettbutikker, så hold meg/oss gjerne oppdatert på hvilke erfaringer du gjør med denne butikken! De hadde jo mye fint
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Om du er i Oslo så har Rafens i grensen også et godt utvalg i farger. I hvertfall hadde de det for et par uker siden.
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. mars 2010 Hvilke farger ble det? Lyseblå og blanke - til snuppa sitt rom Men jeg ønsker meg granat og grått selv
Gjest Dallandra Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har også vært på utkikk etter nettbutikk som selger slike, jeg ønsker meg noen mer vår/sommerlige enn de jeg har. Jeg skal også sjekke linken over og følger med her om det skulle dukke opp flere linker/erfaringer.
Ciara Skrevet 21. mars 2010 #15 Skrevet 21. mars 2010 Om du er i Oslo så har Rafens i grensen også et godt utvalg i farger. I hvertfall hadde de det for et par uker siden. Ja, og enda bedre utvalg finner man på Illums Bolighus i Vika og Backe i Grensen
Suzy Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. mars 2010 De har kommet! Med UPS-bud til jobben min faktisk - helt utrolig service og veldig kjapt. Skal kjøpe fler derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå