Gå til innhold

Nettbutikk med Kivi lyslykter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikkene som hadde Ittalas Kivi lyslykter her i byen har enten sluttet å ta dem inn, eller tar inn veldig få, så jeg lurer på om noen vet om noen nettsteder som selger dem?

Har forsøkt å søke litt men ikke funnet noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra om du vil jeg skal kjøpe for deg, og sende eller levere. :jepp:

Skrevet

Si fra om du vil jeg skal kjøpe for deg, og sende eller levere. :jepp:

Åh du er vel søt! :hug:

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Jernia butikken i Torggata, de har mange farger inne. Kanskje du kan kontakte butikken og spørre om de har mulighet til å sende til deg om du ikke bor i nærheten av Oslo?

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Jernia butikken i Torggata, de har mange farger inne. Kanskje du kan kontakte butikken og spørre om de har mulighet til å sende til deg om du ikke bor i nærheten av Oslo?

Det kan jeg sikkert - jeg kan alltids få tatt meg en tur dit selv også (det hender jeg er i Oslo). Men greit å vite hvor det er bra utvalg. Takk :)

Gjest Spinell
Skrevet

Tusen takk! Den fikk jeg ikke opp når jeg søkte sjøl nemlig!

Kan det ha sneket seg inn en stavefeil da du søkte? Denne butikken dukket opp tidlig hos meg. (Snakker av erfaring; har mange ganger lurt på om Iittala staves med en eller to i-er, t-er eller l-er ;) )

Skrevet

Kan det ha sneket seg inn en stavefeil da du søkte? Denne butikken dukket opp tidlig hos meg. (Snakker av erfaring; har mange ganger lurt på om Iittala staves med en eller to i-er, t-er eller l-er ;) )

Det skulle overhode ikke forundre meg om det har det :)

Mennå har jeg bestilt, så får jeg se hvor grei leveringa er før jeg eventuelt bestilelr fler.

Takk!

Gjest Spinell
Skrevet

Det skulle overhode ikke forundre meg om det har det :)

Mennå har jeg bestilt, så får jeg se hvor grei leveringa er før jeg eventuelt bestilelr fler.

Takk!

Er alltid på jakt etter gode nettbutikker, så hold meg/oss gjerne oppdatert på hvilke erfaringer du gjør med denne butikken! De hadde jo mye fint :)

Skrevet

Om du er i Oslo så har Rafens i grensen også et godt utvalg i farger. I hvertfall hadde de det for et par uker siden. :)

Skrevet

Hvilke farger ble det? :lur:

Lyseblå og blanke - til snuppa sitt rom :nigo:

Men jeg ønsker meg granat og grått selv :hjerte:

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg har også vært på utkikk etter nettbutikk som selger slike, jeg ønsker meg noen mer vår/sommerlige enn de jeg har. Jeg skal også sjekke linken over og følger med her om det skulle dukke opp flere linker/erfaringer.

Skrevet

Om du er i Oslo så har Rafens i grensen også et godt utvalg i farger. I hvertfall hadde de det for et par uker siden. :)

Ja, og enda bedre utvalg finner man på Illums Bolighus i Vika og Backe i Grensen :)

Skrevet

De har kommet! Med UPS-bud til jobben min faktisk - helt utrolig service og veldig kjapt.

Skal kjøpe fler derfra.

Skrevet

Utrolig kjapt, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...