Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Nei, men jeg kallte han ved navnet til eksen under en hyrdestund..

Til mitt "forsvar" var det ikke lenge siden vi ble sammen, jeg var sørpe dritings, og det var på doen til denne eksen. Men å si "Jeg elsker deg Ola!" når jeg har sex med Per, er ikke et smart trekk.

Jeg skulle gjerne tatt det tilbake. Det såret han fryktelig. Men gjort er gjort, og spist er spist.

Skrevet

Ja, og det var etter vi hadde vært sammen i over ett år haha! Jeg reagerte bare med "Hvafaen!", ikke no mer sirkus enn det.

Gjest barista
Skrevet (endret)

Jepp, ett par måneder etter vi var blitt sammen. Vi spilte spill og han sa "nå er det din tur Trine". Jeg heter ikke Trine. :P Trine er hans bestevenninne, som han har bodd med osv. Vi lo av det, og det ble ikke no mer utav det.

Jeg har kalt han navnet til eksen min flere ganger (ikke til han, men til vennninner), uten at det betyr noe. Så jeg tok ikke så veldig hardt på det når han kalte meg Trine. Hehe :P

Endret av Furstina
Skrevet

Etter at jeg og min eks hadde hatt (superromantisk, kjempedeilig og etterlengta) sex sammen for første gang snudde han seg mot meg, kikka meg dypt inn i øynene, sukka og sa "Jeg elsker deg *hans eks' navn*.". Ævtsj!

Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Helt i starten av forholdet var jeg på fest med noen venninner, og da de lurte på hva den nye flammen het, så stod det bom still... :lete:

Gjest Shelob
Skrevet

Ja, han har kalt meg navnet på et par venninner av oss (ganske like navn).

Jeg har vært på nippet til å kalle han a) navnet på bestekompisen min b) navnet på eksen min c) glemt hva han heter

De to første ukene måtte jeg et par ganger slå han opp i telefonkatalogen.no fordi jeg ikke husket etternavnet helt riktig.

Yeah...

Skrevet

Har kalt ekser for andre navnet til tidligere ekser. men da kun når de har vært fulle og kranlete. så da mener jeg de må nesten ta det posetivt! Ala No må du faan mæ skjærp dæ (eks'n navn)!

Men de blir jo drit sure uansett, jaja:) tror ikke menn bryr seg om sånt, det går ann å si feil.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

Ikke kalt meg med feil navn heller.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)

Ja, han kalte med for eksens navn en gang vi satt og hørte på musikk som jeg tror han forbinder litt med henne. Det var ikke så morsomt akkurat, og jeg tør nesten ikke høre på den musikken sammen med han mer. :sjenert: Teit ja, jeg vet. Men sånn er det nå.

Endret av *Numi*
Gjest frøken
Skrevet

Helt i starten av forholdet var jeg på fest med noen venninner, og da de lurte på hva den nye flammen het, så stod det bom still... :lete:

:ler:

Samme har jeg gjort!

Veldig bra når man forteller om hvor sinnsykt forelsket man er i dette fantastiske vesenet, og så klarer man ikke å komme på navnet engang..!

Jeg er sinnsykt dårlig på å huske navn, og sier i tillegg feil nå og da i hvilken som helst sammenheng, så jeg tenker godt over det hver gang jeg sier navnet hans til han.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjæresten kalte meg for navnet til eksen en gang vi lå i senga og pratet. Vi hadde da vært sammen i noen måneder, og jeg ble temmelig satt ut. Har selv kalt han for navnet til diverse andre før, men aldri en eks!

Skrevet

Kjæresten kalte meg for navnet til eksen en gang vi lå i senga og pratet. Vi hadde da vært sammen i noen måneder, og jeg ble temmelig satt ut. Har selv kalt han for navnet til diverse andre før, men aldri en eks!

Haha, samme her, han ble rimelig satt ut, da. Greit nok at navnene våre var rimelig like, men likevel... Unødvendig å si at det ikke ble gjort igjen?

Skrevet

Heldigvis ikke.

Gjest Godt gift
Skrevet

Ja. han har kalt meg med eks-kona navn mange ganger, men det er år siden nå. Jeg har aldri brydd meg, de var gift, og separert i 1 år før jeg traff ham, og har et barn sammen.

I dag tror jeg det er større sjans for at han kaller henne med mitt navn...

:gjeiper:

Skrevet

Jeg roter veldig mye med navn, men har heldigvis aldri kalt mannen navnet til noen eks. Jeg har dog kalt han både navnet til min bror og til vår sønn flere ganger, og et par ganger har jeg til og med kalt han pappa! :ler: Jeg tror dog ikke han bryr seg, moren hans er enda verre enn meg, og ramser opp en haug med navn fra familien hver gang de mener å si et av dem. "Du Ola, Lars, Hans, nei... Gunnar!"

Begge steforeldrene til min mann har greid å kalle meg navnet til eksen hans da, og både han og de ble kjempeflaue. Gikk greit for min del, vet hvor fort gjort det er å si feil.

Skrevet

Kan ikke si det. Men på den annen side, så bruker vi ikke akkuret navnene så ofte. Når det bare er oss to der, så er det liksom ikke nødvendig..

Men jeg ved et par anledninger klart å kalle min samboer gjennom 6 år navnet på min Xkone for 13 år siden.

Når dette har skjedd har det skjedd i forbindelse med at jeg har snakket med X på telefon (felles barn), eller at jeg har falt ut i tankebaner om noe jeg burde ha snakket med X om.

Flaut!! Men heldigvis har ikke samboer reagert på det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...