Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 17. mars 2010 #1 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg er forelsket i en mann jeg har møtt bare fire ganger. Og følelsene er heldigvis gjensidige. Det sa rett og slett PANG ved første gang vi møttes, og jeg er bare så sinnsykt forelsket! Er det normalt å bli det allerede? Og som jeg skriver i overskriften, så savner jeg ham så forferdelig at jeg har vondt i magen. Åhh, jeg har så lyst at han skal være her, slik at jeg får holde rundt ham, klemme ham og si hvor mye jeg setter pris på ham. Samtidige er jeg utrolig redd for å virke for masete også. Tørr ikke ringe engang. Vi sender som oftest meldinger med hverandre når vi ikke møtes. Ahh, måtte bare få ned tankene en plass. Jeg er rett og slett stormforelsket, etter fire dates.. Unormalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeidiJ93 Skrevet 17. mars 2010 #2 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg er forelsket i en mann jeg har møtt bare fire ganger. Og følelsene er heldigvis gjensidige. Det sa rett og slett PANG ved første gang vi møttes, og jeg er bare så sinnsykt forelsket! Er det normalt å bli det allerede? Og som jeg skriver i overskriften, så savner jeg ham så forferdelig at jeg har vondt i magen. Åhh, jeg har så lyst at han skal være her, slik at jeg får holde rundt ham, klemme ham og si hvor mye jeg setter pris på ham. Samtidige er jeg utrolig redd for å virke for masete også. Tørr ikke ringe engang. Vi sender som oftest meldinger med hverandre når vi ikke møtes. Ahh, måtte bare få ned tankene en plass. Jeg er rett og slett stormforelsket, etter fire dates.. Unormalt? om det er normalt eller ei vet jeg ikke. Men jeg er som deg. Bortsett fra at det ikke er gjensidig.(Tror han ser meg mer som en venn). He he. Men om han føler det samme for deg, er det jo bare å kjøre på og det er da bare koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 17. mars 2010 #3 Del Skrevet 17. mars 2010 Koselig sier nå jeg Jeg ble stormforelsket på omtrent like kort tid, kjente han littegrann fra før da, men ikke godt Samboere nå, og sammen i over 2 år Kos deg med forelskelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 17. mars 2010 #4 Del Skrevet 17. mars 2010 Tror kanskje jeg er en smule mer forelsket enn ham. Han er forelsket har han sagt til meg, men kanskje ikke stormforelsket. Uansett, jeg er så redd for å gjøre noe galt. Redd for å miste ham til fordel for en eks eller noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 17. mars 2010 #5 Del Skrevet 17. mars 2010 Wow. Jeg ble overveldet og glad av din positive energi når jeg leste innlegget ditt Du trenger kanskje ikke om å ringe 20 ganger per dag, men jeg synst ikke du skal bevisst holde igjen noe eller prøve å være på noen bestemt måte. Vær deg selv og vær genuin, så får bitene falle der de faller. Jeg personlig hadde elsket det om en dame hadde følt slik for meg som du beskriver. For min del blir jeg mer interessert til mer interessert en dame er i meg. Det er jo det ultimate kompliment Damer og menn som liker kun de som ikke er interessert i seg lider trolig av dårlig selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 18. mars 2010 #6 Del Skrevet 18. mars 2010 Det høres deilig ut å være så forelsket. Håper det varer leeeenge Merkelig hvordan den forelskelsen skal påvirke oss alstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 20. mars 2010 #7 Del Skrevet 20. mars 2010 Nyt det, slapp av og kos deg!! Ikke begynn å stress med " hva om " nå. Typisk oss jenter. Ha selvtillit! Han liker deg! Det er det beste rådet jeg kan gi deg, og et råd jeg må følge selv mer! Alt kan skje i fremtiden, men nyt følelsene du har akkurat nå. Det er uansett verdt hva enn som måtte komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå