Gå til innhold

brystvortene mine forandrer seg........

Anbefalte innlegg

Gjest puppfrid
Skrevet

Hei!

Idag våknet jeg, 5 dager over IKM (testet neg på IKM dag - 14 dager etter positiv EL) og merket at jeg hadde utrolig såre brystvorter, som ikke "roer seg" men er muntre og jeg viser "gult kort hele" tiden.

De er også større enn vanlig, ser ut som det er mer blod rundt de - svakt mørkere i farge i "knoppene" og ringen rundt har fått små nupper.................

Merker det skjelden eller aldri før mensen generellt, så vet ikke helt hva som skjer.

Kan dette være et gravid tegn, eller et "kroppen din er forvirret siden det ikke er lenge siden du sluttet på p-piller" tegn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet
Hei!

Idag våknet jeg, 5 dager over IKM (testet neg på IKM dag - 14 dager etter positiv EL) og merket at jeg hadde utrolig såre brystvorter, som ikke "roer seg" men er muntre og jeg viser "gult kort hele" tiden.

De er også større enn vanlig, ser ut som det er mer blod rundt de - svakt mørkere i farge i "knoppene" og ringen rundt har fått små nupper.................

Merker det skjelden eller aldri før mensen generellt, så vet ikke helt hva som skjer.

Kan dette være et gravid tegn, eller et "kroppen din er forvirret siden det ikke er lenge siden du sluttet på p-piller" tegn??

Det kan definitivt være et tegn på graviditet (krysser fingrene for den) - men det kan også komme av en hormonforvirret kropp.

Du sier positiv EL - vil det si at du testet positivt på el-test? I så fall er det ikke 100% sikkert at du hadde el - bare at kroppen prøvde på det. HVIS du hadde el, så burde et ubefruktet egg være støtt ut nå. Ta en test til på morgenurin!

Og hvis det ikke funker, ville jeg ringt legen og bedt om blodprøve. :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...