Gjest bolivar Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Heisann! Vi er et par med en datter på 13år. Hun forsyner seg av mammas elektriske leketøy,og strømper ol. Tingene blir borte når vi er ute,-men kommer tilbake dagen etterpå. Vi er frie mennesker-og synes seksualitet er helt naturlig,og har opdradt henne deretter. Men vi er veldig usikker på hvordan vi takler dette. Gjøre det pinlig for henne og oss.Tråkker vi på hennes privatliv? Har noen forelder erfaring fra likn? Fjortiser IKKE svar.
Gjest And Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har ikke noe i mot det, men hvorfor får hun ikke noe eget? Jeg ville ikke akkurat brukt en annens elektriske leketøy, om den har vert en plass for eksempel. Fint at dere er åpne, men hun blir tenåring, så for henne kan det vel starte snart at det blir flaut med alt som har med dere å gjøre.
Lykkelitenen Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 At hun tar deres leketøy er ikke ok, selv om hun er oppdratt til å se på seksualitet som naturlig (noe som er veldig bra). Det går blandt annet på privatliv og ikke minst hygiene... Om dere vet at hun faktisk bruker disse, så ville jeg latt mor ta en prat med henne og forklare at dere heller kan kjøpe eget til henne. På denne måten får hun selv eksperimentere med leker som er trygge og hennes egne. Gi henne også et lite kurs i hygiene og vask og stell... Noen kommer sikkert til å halshugge meg her, men om jenta allerede vet hva det er og hvordan det brukes, så kommer hun ikke til å gi seg. Og skulle hun ikke lenger få tak i hennes, så kan jeg garantere at hun vil prøve andre ting...(Agurker, hårbørster, tannkoster o.l). Been there, done that....
Gjest Elijah Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Mitt tips er at så lenge det ikke går utover sexlivet til "mamma", så later dere som ingenting
Gjest KåtGutt16 Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 hahaha. Det der kan ikke være sant. Jeg vedder jøden på at du er en gammel gris. TAPER.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Regner med dette er trolleri, hvis jeg hadde gjort noe så hinsides ekkelt som å låne mammas vibrator (for ungdom synes nesten uten unntak at foreldres seksualitet er vemmelig å tenke på!) så hadde jeg sørenmeg vært bombesikker på at den var tilbake i skuffen før foreldrene var hjemme igjen. Men la oss anta det er sant: ville bare gjemt leketøyene bedre, så får hun et stille hint når hun neste gang ser at de er borte. Å prate med datter om sex og kanskje til og med onani kan være greit, men jeg mener det er å gå litt langt om mamma skal handle inn sexleketøy. Det er flaut, privat og intimt og da er det bedre at hun bruker pute, fingre og agurker eller gudene vet. Er det ikke kondomeriet i nærheten, eller har dere ikke internett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå