Gå til innhold

hvor ofte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

til jentene: hvor ofte suger du mannen din? liker du å suge ham? svelger du sæden hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg ble gravid sugde jeg han omtrent hver eneste gang som del av forspill eller etter min orgasme, men nå får jeg ikke til det lengre :fnise: Satser på at det endrer seg igjen etter graviditeten.

Jeg liker veldig godt å suge han for at han nyter det veldig :Nikke: Men jeg er ikke noe særlig keen på å svelge nei... det hender at jeg har gjort det, men ser helst at jeg slipper ;)

Skrevet

"Forståelse og respekt må alltid gå begge veier. Dette er den eneste vei til en virkelig felles nytelse." Sitat slutt. :-))

Gjest Gjest
Skrevet

2-3 ganger i uka kanskje, liker å suge hvis jeg ikke er trøtt/sliten e.l. men svelge, det gjør jeg ikke.

Gjest Gjest_siv_*
Skrevet
"Forståelse og respekt må alltid gå begge veier. Dette er den eneste vei til en virkelig felles nytelse." Sitat slutt. :-))

Jeg blir småkvalm av hvor klissete du er!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver gang vi har sex, kanskje 5-6 ganger i uka. Jeg elsker det! Det er deilig å kjenne at han nyter det og høre at han stønner, det får opp selvtilliten min (jeg vet jeg gjør noe som tenner han voldsomt), og jeg blir opphisset av det selv.

Det er ikke ofte han kommer i munnen min, men de gangene svelger jeg alltid.

Skrevet (endret)

Suger ofte som del av forspill, men da ikke helt til han kommer, selvsagt. Ellers suger jeg så ofte han vil, i det siste har det vært litt mer enn normalt - rundt 5 ganger i uka, om jeg husker rett.

Glemte jo resten. :klaske:

Jeg liker å suge han, ja! Han er flink på å vise/fortelle at han liker det veldig godt, og det blir jeg veldig tent av. Han vil ikke komme i munnen min (han liker ikke sæd og vil ikke "utsette" meg for noe så fælt), så jeg svelger ikke, men kan godt leke/smake etter han har kommet på kroppen min. Han spruter som regel på magen, puppene og halsen min.

Endret av Zaphireh
Skrevet (endret)

Tja, vil vel si ca annenhver gang? Jeg kan svelge, men gjør det helst ikke. Liker godt å suge, kjekt å se mannen nyte :)

Endret av Daiquiry
Skrevet

Et par ganger i uken kanskje? Jeg liker ikke å suge personlig sett, men jeg liker jo at han har det godt så det er ikke noe jeg må tvinges til. Jeg svelger.

Skrevet

Stortsett hver gang vi har sex. Vil helst ikke svelge, og det er ok for han.

Skrevet (endret)

Takk og lov for denne tråden og svarene!! Jeg innser nå at jeg har blitt alt for slapp på det området :sjokkert: I starten av forholdet sugde jeg han hele tiden! Nå er det lenge mellom hver gang! Tør nesten ikke tenke på hvor sjelden det faktisk blir. Kjempekjempesynd! Jeg vet han liker det så godt.

Nei, dere.. Fra og med i kveld blir det kuk i munn.. ofte! :) Faktisk, nå skal jeg ha som mål å suge han hver eneste gang vi møtes ut resten av måneden. Må gjøre opp for tapt moro!

Og ja. Jeg svelger.

Endret av Caramela
  • Liker 1
Gjest Gjest-CH
Skrevet

Så ofte han vil, 5-6 dager i uken. Synes det er godt å se han nyter det. Synes det er helt greit å svelge:)

Skrevet

I forrige forhold gjorde jeg det vel omtrent hver gang. Ikke alltid til han kom, da det ofte var en del av forspillet. Når jeg hadde mensen holdt jeg på til han kom. Svelget av og til, ikke ofte. Og ja, jeg likte det veldig godt, jeg ble helt vanvittig kåt av hvor hard og tent han ble :wow:

Skrevet

Oi, så heldige kjærestene deres er! Suger kjæresten min svært sjeldent.

Og de gangene jeg gjør det bruker jeg kondom, men gud som jeg begynner å klø i kjeften av de.

Han liker oralsex, både og gi og få. Han vil ofte slikke meg, men det er ikke så ofte han får lov. :P

Tror jeg må rive meg selv i nakkeskinnet :fnise:

• Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet

Stort sett hver gang vi har sex. Jeg synes det er digg, og har problemer med å bestemme meg for om jeg vil han skal komme i meg "der nede" eller i munnen min. Synes nemlig begge deler er like deilig. :gjeiper:

Skrevet

Takk og lov for denne tråden og svarene!! Jeg innser nå at jeg har blitt alt for slapp på det området :sjokkert: I starten av forholdet sugde jeg han hele tiden! Nå er det lenge mellom hver gang! Tør nesten ikke tenke på hvor sjelden det faktisk blir. Kjempekjempesynd! Jeg vet han liker det så godt.

Nei, dere.. Fra og med i kveld blir det kuk i munn.. ofte! :) Faktisk, nå skal jeg ha som mål å suge han hver eneste gang vi møtes ut resten av måneden. Må gjøre opp for tapt moro!

Og ja. Jeg svelger.

Tenkte akkurat det samme! Må skjerpe meg! Blitt alt for sjeldent :haar:

Skrevet

Jeg suger omtrent hver gang vi har sex. Han bruker gjerne litt tid på å komme, så forspill eller som avslutning er mest aktuelt. Spruten kan komme hvor som helst, gjerne på mage/pupper/ansikt, og jeg svelger gjerne. Særlig praktisk om man har sex mens man vasker bilen i bilvaskemaskin for eksempel ;)

Elsker å suge, og blir ekstra kåt av å ta den så dypt jeg klarer. Gjerne samtidig som han slikker meg, nydelig... Jobber med teknikken med å få den helt ned, og blir ekstremt kåt av treningen, så det er jo fint.

Oi, så heldige kjærestene deres er! Suger kjæresten min svært sjeldent.

Og de gangene jeg gjør det bruker jeg kondom, men gud som jeg begynner å klø i kjeften av de.

Han liker oralsex, både og gi og få. Han vil ofte slikke meg, men det er ikke så ofte han får lov. :P

Tror jeg må rive meg selv i nakkeskinnet :fnise:

Hva i all verden..? Kondom gjør det jo bare ekkelt? Og å bli slikket er jo bare aldeles nydelig..?

Gjest Drhansen
Skrevet

Liker å suge, for å se at han nyter det. Svelger alltid, syns ikke det er noe ekkelt.

Skrevet

Så og si hver gang. Jeg elsker det og har ingenting i mot å svelge.

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger han ganske ofte under forspillet og elsker det! Han sier jeg er flink :) Har lyst til å prøve og suge til han kommer også. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta initiativet til å suge han når vi ikke har sex, og sitter i sofaen f.eks. (Aner ikke hvordan han hadde det sånn sett i tidligere forhold) Vi har vært sammen i noen mnd. Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...