Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Har dere forslag til påskepynt som jeg kan lage sammen med femåringen? Har dere linker til bilder eller oppskrifter på påskekyllinger, harer el. i trolldeig?
Gjest faerytale Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Disse lagde jeg sammen med min nevø (fire år) i fjor
Rødtoppen86 Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Så fine de var da Fikk lyst å lage slike selv hehe
Gjest faerytale Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Ja, jeg lurte på om det skal bli årets påskepynt her hjemme
Gjest mari kontrari Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Panduro Hobby har sett med diverse påskepynt, tror noen av de er egnet for barn også. Ellers er det jo morsomt å male treegg (eller vanlige, er jo ikke så farlig om det knuses tomme egg), samt lime på pynt som fjær, øyne, filt m.m. Eller hva med å kjøpe en liten blomsterpotte som kan males i påskefarger, også dyrke karse oppi? Husker vi gjorde dette når jeg var liten, veldig morsomt å følge med på, og gøy å få karse fra "min" potte på hvitost-skiven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå