Gå til innhold

Barnehagefotografering av Fame-fotografene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fame har tatt bilder på vår skole.

Mange er veldig fornøyde med bildene av hvert enkelt barn.

Gruppebildet, derimot, er elendig. Mye golv og vegg, mange barn med øynene igjen og kroppen i ulike vinkler. Er sikker på at minst halvparten av foreldrene kunne tatt et bedre gruppebilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UENIG. Vi tok familiebilder der en gang. Vi fikk ikke beskjed før 2. purring på hvor bildene ble av at vi måtte betale halvparten før de satte i gang den prosessen. Opplevde også at kommunikasjonen mellom et par av de ansatte ikke var den samme.

Oi, det hadde jeg fortrengt, men det skjedde jo faktisk med oss også. Skulle tro det var samme sted da. ;) I tillegg stod den ene fame-representanten og "baksnakket" den som hadde tatt bildene for oss, og la all skyd på rotet over på ham. Det var flaut å høre på ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største problem med fame-bildene er at de er veldig kjedelige. Samme oppstillingen på hvert eneste bilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på snart to år,og han ble fotografert av fame nå i sommer.I barnehagen.

Vi er absolutt ikke fornøyd med bildene.

Han smiler ikke,ser skeptisk ut.

Litt sand rund munnen og litt busemann under nesen.

Man kan velge selv om man vil ha bildenen eller ei.

Bildene må betales på forhånd.

Fame sier at dette er fordi at bildene er private.Dem kan jo ikke selges på nytt hvis dere ikke henter det på posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke erfaring med barnehagefotografering, men de ble brukt da jeg gikk på barneskolen og det endte med at det måtte tas nye bilder, så ille ble det. Alle foreldrene klagde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...