Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Hei:) Skal bleke håret mitt idag og lurer på om det går ann å blande litt lillashampoo i hårfargen for å unngå mulig orange/rød toner i håret? Har fra før en ikke permanent brunfarge i og lyse partier hvor tidligere bleking lyser fram. Skal bruke Depend sin blondering.
Lykkelitenen Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hei:) Skal bleke håret mitt idag og lurer på om det går ann å blande litt lillashampoo i hårfargen for å unngå mulig orange/rød toner i håret? Har fra før en ikke permanent brunfarge i og lyse partier hvor tidligere bleking lyser fram. Skal bruke Depend sin blondering. Nei... Lillashampo gjelper mot gulskjær, ikke røde og orange partier....Du kan bleike det også vaske det med lillashampo for å ungå at det blir gult, me orange/rødt skjær må blekes igjen eventuelt kan du klare å rette opp i det med en lysfarge om det ikke er for mye....
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 La oss vite hvordan det går, har lyst til å prøve Depend blondering selv
desert_rose Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Man må til med grønne pigmenter mot røde (ifølge fargeteori.) Om grønnshampo finnes vet jeg ikke.. Endret 17. mars 2010 av desert_rose
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Man må til med grønne pigmenter mot røde (ifølge fargeteori.) Om grønnshampo finnes vet jeg ikke.. en får som regel orange eller gult hår av bleiking. derfor finnes det blå eller lilla fargeshampo for å dra ut de pigmentene. blå til orange, og lilla til gul
Gjest Raggy Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Man må til med grønne pigmenter mot røde (ifølge fargeteori.) Om grønnshampo finnes vet jeg ikke.. Askeblond glansvask er grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå