Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vi blir ofte fristet til å teste alt som blir anbefalt her inne, men da blir det vel noen bomkjøp også..

Så fortell hvilke produkter du angrer på at du kjøpte, og hvorfor?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Id mineralfoundation. Dyr og ubrukelig!

Skrevet (endret)

Elsker den jeg da... Og på eBay er den så billig at det er nesten latterlig! :)

Den nye Max Factor maskaraen, Lash Extension Effect. For noe piss.

Holder meg til Max Factor sin Masterpiece Max (svart tube)

Endret av Darkannie
Gjest Gjest
Skrevet

i.d. bare minerals startpakke. Er forsåvidt veldig behagelig og pent på, men det tar alt for mye tid å påføre og er utrolig grisete med løst pudder overalt.

Skrevet

Samme her! Værste sminken jeg har vært borti...

Skrevet

Green People rosemary handwash - den STINKER *kvalm*

Green People shaving gel - liker ikke konsistensen, eller lukta

Skrevet
Samme her! Værste sminken jeg har vært borti...

Enig jeg og! Helt ubrukelig!! Har også angret og blitt dypt skuffet over Elizabeth Arden sin Eight Hour Hand Cream... Ble tørrere av den...

Skrevet

To ganger har jeg kjøpt GloMinerals løs foundation hos hudpleier, og begge ganger har fargen vært håpløs. Jeg tror ikke det finnes en bra farge for meg der. :sur: VELDIG bortkastede penger. Ellers likte jeg ikke Matis Délicat SOS Nutrition; silikonbombe som stinker herreparfyme, og som gjør huden tørrere. :sinna:

Skrevet

Det aller aller verste produktet jeg noen gang har prøvd må være Maybelline ''mineralpudder''. Med tilhørende ''kabuki''. Det var som å skrubbe ansiktet med en dokost. :fnise: (Jeg har jo bare meg selv å takke da, men på den tiden visste jeg ikke bedre. :sjenert: )

Ellers ble jeg utrolig skuffet over Tikeis gule concealer. Den var rett og slett for gul for meg og dekket nesten ikke i det hele tatt. Heldigvis kjøpte jeg bare en prøve til 10 kr, så det ble ikke så veldig mye bortkastede penger.

Gjest Raggy
Skrevet

Øyeserum fra Jason i c vitamin serien, det var mørkegult da jeg fikk det noe som tilsier at c vitaminet i serumet er ødelagt og ikke har noen funksjon lengre.

Grønn concealer fra Everyday, uansett hvor lite jeg tok på la det seg i porene å så helt grusomt ut, dette passer nok best for de helt unge:)

ID foundation, det klødde noe sinnsykt og fremhevet ujenvheter i huden pga skimmer.

Skrevet

ID mineralpudder er det jeg angrer mest på. køpte det for 500 kroner og endte om me et skinnende gult tryne!!! Har lært at jeg ikke kan stole på andre enn mg selv når det gjelder å finne den rette tonen til min hud. trodde ansatte i Skin Tonic ble sendt jevlig på kurs, tydeligvis ikke når jeg så hun ene som hadde brunkrem som lå i klumper og ringer rundt porene, PENT!

Skrevet

ID mineralfoundation (startpakke). Er enig med gjesten som skriver at det er behagelig på og det ser jo ganske naturlig ut, men det er utrolig tungvint og ikke minst grisete i bruk. Føler liksom at jeg har foundation over hele badet etter påføring...

Angrer enda mer på at jeg kjøpte "Get Started Eyes" fra ID - løse pudderøyenskygger er helt håpløst i bruk, men var liksom grepet av "mineralbølgen" i venninnegjengen og svei av 1500 kr på ubrukelig sminke uten å blunke.

Skrevet

mitt siste bomkjøp Dream Creamy foundation fra maybelline. Våt,kald og altfor klissete.Brukte først svampen som fulgte med,men gikk over til å påføre med en finger da svampen la igjen for mye krem.

den trakk seg heller ikke inn i huden og ble "tørr" men ble fuktig og så svett ut.

Feil type for meg ja

Skrevet

ID foundation, det klødde noe sinnsykt og fremhevet ujenvheter i huden pga skimmer.

Om du har brukt Kakhi brush kosten som anbefales til så er det nok den du har reagert på, og ikke sminken.

(Er forøvrig strålende fornøyd selv med ID sminken, billig kjøpt fra USA!)

Hva jeg er mest misfornøyd med?

Hm.

Jeg kjøpte en sånn Glo(?) shampo fra apoteket, og tenkte at den sikkert er bra siden den er derifra.

Den var den kanskje og, sånn bortsett ifra at jeg ble kvalm av den innmari sterke parfymelukta..

Også kjøpte jeg en Naomi Chambell parfyme for ikke lenge siden, som ikke luktet så godt allikevel når det kom til stykket..

Skrevet

Om du har brukt Kakhi brush kosten som anbefales til så er det nok den du har reagert på, og ikke sminken.

Kakhi? Du mener kabuki? :P

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Mineralpudderet fra Loreal. Ikke bare var børsten alt for liten og vond å bruke men det var vanskelig å fordele det jevnt. Og jeg så nesten litt skitten ut i ansikte. Bortkasta penger

Nå bruker jeg id og er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Kakhi? Du mener kabuki? :P

Hehe, ja.

Skrevet

No 7 P&P serum. Jeg fikk kjempekviser av den

Gjest Silvermist
Skrevet

Mineral foundation/pudder fra Loreal, så helt grusomt ut på huden, og børsten var direkte vond.

Volumpudder til hår, fra Define. Håret ble ekkelt og klissete, null volum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...