Gjest Huffsa Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Tenkte det er smart å lage en egen spoiler tråd for Paradise Hotell, siden den andre ikke advarer om spoiling og dermed skal det ikke spoiles der! Så her kan dere slå dere løs med spoiling, så kan de som vil lese. Har litt spoiling i de framtidige episodene her, men navn nevnes ikke! Episode 7: To av gutta får muligheten til å ta med seg hver sin jente på date, og de får utlevert en oppgave under daten. De får beskjed om å beskytte en gutt på hotellet, og det valget får konsekvenser under kveldens Pandoras eske. Der skal nemlig årets Mr. Paradise sende hjem en gutt, men valget som blir tatt kan fort slå tilbake på den som velger. Til slutt må uansett en av gutta reise hjem, og det blir et tårevått farvel. Episode 8: Uke to går mot slutten, og torsdag kveld er den alle deltakerne gruer seg til på Paradise Hotel. Da er det tid for parseremoni, og selv om en gutt reise dagen i forveien, er det tid for å sende hjem enda en. Det er fortsatt trist stemning etter kvelden i forveien, og en av jentene må ta et tøft valg når to av guttene stiller seg bak henne. Episode 9: Ny uke på Paradise Hotel, og en ny deltaker sjekker inn. På kvelden er det vampyrfest, og da dukker det opp flere overraskelser. Selveste Dracula ber guttene ofre en jente, og konsekvensene av valget legger en sterk demper på festen. En svært begivenhetsrik dag i Paradis gjør at resten av uka blir en kamp for å forbli på hotellet. Episode 10: Alliansene på hotellet vakler etter en dramatisk start på uka. Men ingen setter seg ned for å slikke sår dagen derpå, for nå går spillet på høygir i Paradis. Normalt er det viktig å holde seg inne med de andre deltakerne på hotellet, men en av gjestene får muligheten til å tjene på å fremstå som mindre sympatisk. På kvelden er det tid for fest, og det er kjærkomment etter en tøff start på uka. Episode 11: Det er mange som lurer på mye når onsdagen er kommet og det er tid for Pandoras eske. Dagen blir også en skjebnedag for en av deltakerne, som risikerer å måtte sjekke ut om han ikke har klart et krevende oppdrag. En fredning står også på spill, og det er mange høye skuldre dagen før parseremonien. Episode 12: Torsdag betyr parseremoni, og med en fredning med i betraktningen hersker det stor usikkerhet blant jentene. Én må pakke kofferten og reise, og hvem som må ta den tunge veien er langt fra åpenbart etter en svært innholdsrik uke på Paradise Hotel. Endret 17. mars 2010 av Huffsa
Georgia Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Lurt å lage en egen tråd med spoiling Fant ut at Helfner går ut ikveld, blir sendt hjem av Karoline. Blir spennende å se hva som skjer neste uke da! Synes denne uka har vært litt kjedelig og forutsigbar..
missluna Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Lurt å lage en egen tråd med spoiling Fant ut at Helfner går ut ikveld, blir sendt hjem av Karoline. Blir spennende å se hva som skjer neste uke da! Synes denne uka har vært litt kjedelig og forutsigbar.. Hvordan vet du det?
Georgia Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Så det i en video på youtube når jeg satt å surfet Lurer litt på hvordan det havnet der dagen før episoden blir sendt men.. Klippet så ekte ut for meg ihvertfall!!!
Nattens rytter Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Og i morgen ryker Niklas el. Tine? Endret 21. mars 2010 av Nattens rytter
ejoty Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Episode 9: Ny uke på Paradise Hotel, og en ny deltaker sjekker inn. På kvelden er det vampyrfest, og da dukker det opp flere overraskelser. Selveste Dracula ber guttene ofre en jente, og konsekvensene av valget legger en sterk demper på festen. En svært begivenhetsrik dag i Paradis gjør at resten av uka blir en kamp for å forbli på hotellet. VG skriver om morgendagens episode her. Siden det er jentene som gråter på bildet tipper jeg det er en gutt som ryker. I følge teksten ovenfor må guttene ofre en jente. Jeg tipper denne jenta er Stine Marie for hun er vel minst likt, men som sagt tror jeg det er en gutt som ryker siden jentene gråter. Kan det være Torbjørn som ryker? Endret 21. mars 2010 av ejoty
Nattens rytter Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 VG skriver om morgendagens episode her. Siden det er jentene som gråter på bildet tipper jeg det er en gutt som ryker. I følge teksten ovenfor må guttene ofre en jente. Jeg tipper denne jenta er Stine Marie for hun er vel minst likt, men som sagt tror jeg det er en gutt som ryker siden jentene gråter. Kan det være Torbjørn som ryker? Ikke utenktelig i og med at han kom hjem ganske tidlig.
henine Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Det kommer inn en jente, derfor er det en av gutta som ryker. Sikkert Niklas, siden han er populær.
Eliisa Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Føler kanskje det er Emil, siden det er Cathrine som gråter på bildet - og Tine ikke ser så sjokkert ut.
missluna Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er ganske sikker på at vi i en reklamesnutt for denne uka fikk se at stine Marie satt i senga og klina med en mørkhåra gutt (men han hadde sminke i ansiktet, så man kunne ikke se hvem det var). dette skjedde vel ikke på draculafesten?? Eller kommer de til å sminke seg igjen?
Lola89 Skrevet 26. mars 2010 #12 Skrevet 26. mars 2010 Emil, og maria(som er en av de nye jentene som kommer inn etter påske) blir hotelets første til å ha sex.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Emil, og maria(som er en av de nye jentene som kommer inn etter påske) blir hotelets første til å ha sex. Da tipper jeg Emil ble glad for litt sex endelig. Hehe. Skjer med at nesten alle er 20? Hun sjekker inn neste mandag er å 20. Kunne ha vært litt mer spredning i alder synes jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #14 Skrevet 28. mars 2010 Ja Lene feiret vel 25-årsdag i fjor, og Nanna var vel 22?
henine Skrevet 28. mars 2010 #15 Skrevet 28. mars 2010 Ja Lene feiret vel 25-årsdag i fjor, og Nanna var vel 22? Det stemmer.
Gjest Feline. Skrevet 13. april 2010 #16 Skrevet 13. april 2010 Emil og Thea har vist blitt et par etter paradise
Gjest Jente1990:) Skrevet 13. april 2010 #17 Skrevet 13. april 2010 Emil og Thea har vist blitt et par etter paradise I know De hadde sex inne på paradise hotel å
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Det kommer inn en "ny" gutt til denne uken, så torsdag må to gutter ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #19 Skrevet 27. april 2010 Det kommer inn en "ny" gutt til denne uken, så torsdag må to gutter ut. Er det en av de gamle deltakerne som kommer inn igjen? Eller er det Tobias? Hvis du ser på linken her, og ser på bildene, så er det kun han som heter Tobias som ikke har kommet inn av guttende enda. Står at han kommer til å lage liv, så da blir han sikkert en stund der inne...
FoxyFish Skrevet 27. april 2010 #20 Skrevet 27. april 2010 Torbjørn kommer mest sannsynlig inn igjen i morgen! Det er vel kanskje kroken på døra for Stian?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå