Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

"Hva er ei stygg dame? 85% av alle damene som valser rundt i dette landet er stygge, med kropper og gange som kviger på beite. Hvor er femininiteten hos norske kvinner?"

Fant dette da jeg googlet stygg dame.

Tragisk spør du meg.Jeg er ikke norsk dame,men derimot har jeg helt andre tanker om norske damer.

De er lang fra stygge.Nydelige trekk,pene neser,tenner osv

Ikke minst er norske damer opptatt av å ta vare på seg selv.Trener,opptatt av klær osv.

Så hva mener dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enig med deg, norske damer er de fineste i verden, og vi har ikke prinsessesyndrom, slik Cuckold påstår.

Gjest Gjest_Trajan_*
Skrevet

Norske kvinner er fine de. Personlig så synes jeg kanskje at kvinner fra Frankrike og Italia er finere. Men stygge nei det er ikke Norske kvinner

Gjest lolita___
Skrevet

personligheten er det hvertfall ikke noe feil i,de vet hva de vil ha.Skjønner at de er sin egen skjef og menn skal ikke styre dem som de gjør i andre land.Er så glad jeg er oppvokst i ett land som Norge,hvor vi kvinner ikke er avhengig av menn.

Gjest Gjest
Skrevet
Er så glad jeg er oppvokst i ett land som Norge,hvor vi kvinner ikke er avhengig av menn.

Ja, i et land der Ottar-bevegelsens kvinner med sine kreftsveiser toger rundt og krever at mannen skal knuses. Way to go.

Skrevet (endret)
Enig med deg, norske damer er de fineste i verden, og vi har ikke prinsessesyndrom, slik Cuckold påstår.

Jeg har da ikke sagt at norske kvinner er mindre attraktive enn andre. Jeg er bare ikke enig i at norske kvinner er mye mer attraktive enn norske menn slik en del kvinner skal ha det til. De som oppfatter seg vesentlig mer attraktive enn menn på samme nivå lider av prinsessesyndromet - men det gjelder bare et lite mindretall av norske kvinner. De fleste har et ganske realistisk syn på egen attraktivitet og har derfor heller ikke noe problem med å finne seg en partner.

Endret av Cuckold
Skrevet

Jeg er ikke fra Norge, men derimot født og oppvokst i Brasil, og jeg kan ikke si meg enig i utsagnet om at norske kvinner er stygge. Det er riktignok en betydelig andel av dem som later til å la seg forfalle, og være rimelig likegyldige til utseendet, men dersom en klarer å se forbi overvekten og den manglende stilen, vil man se at ansiktstrekkene deres ofte er ganske pene. Ja, det er mange andre folkeslag jeg anser som langt penere, menn å kalle dem stygge, synes jeg er å skyte langt over mål.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel...Sarah Jessica Parker er kåret som verdens styggeste dame, og Donald Trump som verdens styggeste mann... Norske damer er generelt sett penere enn førstnevnte. Et hestetryne som hun har. Sorry, Sarah!

Gjest Gjest
Skrevet

Utstråling gjør en kvinne mye mer attraktiv enn en som bare har utseendet med seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Personlig synes jeg det er mer godtatt å bli "kjerring" her i landet. Mange veldig pene jenter som legger på seg for mye, ikke trener, og vasser rundt i jeans og allværsjakke. I andre land er det mer vanlig å pynte seg og kle seg mer feminint. Men skandinaviske jenter er i utgangspunktet veldig pene.

Gjest lolita___
Skrevet

kommer helt ann på hvor du bor vel.Jentene i oslo er flinke til å pynte seg,trene osv du snakker vel om fjrotis jenter som ikke har funnet seg selv.

Skrevet

Jeg oppfatter det heller sånn at fjortisjenter iblant pynter seg i meste laget... :ler:

Men når det er sagt, så kunne nok mange norske damer lært seg å pynte seg litt mer av og til (meg selv inkludert).

I andre deler av Europa er jenter mye mer flinke til sånt.

Men på en måte tror jeg vi kan skylde litt på været her oppe. Det er vanskelig å kle seg sexy når været er så ufattelig surt.. Da tar man gjerne på seg vindjakke og jeans.

Kler ikke jenter seg generelt finere om sommeren da? :)

Skrevet

Tror det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Hva er forresten en -stygg- folkegruppe? Det finnes da vitterlig vakre og mindre vakre mennesker over alt i verden. Jeezez.

Gjest AnneShirley
Skrevet

kommer helt ann på hvor du bor vel.

Det kan jeg ikke påstå at jeg har lagt merke til. Har bodd ulike steder i landet og oppfatter skjønnhet som rimelig jevnt fordelt.

Skrevet

Jeg synes at unge norske jenter er fysisk veldig pene i forhold til eldre genrasjonen, har sett tendensen på at nordmenn får lettere rynker i yngre alder enn asiatere feks. Det handler vel mer om å kunne ta vare på seg selv og kunne kle seg samt å utstråle selvtillit, det er vel det som gjør dem ordentlig pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...