Gå til innhold

Er det bare jeg som er forelsket på denne måten?

Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Når jeg er forelsket oppfører jeg meg rart. Jeg oppfører meg som om jeg ikke er interessert. Jeg snakker mindre med ham enn andre, smiler mindre, spør mindre, tar ALDRI på ham. Jeg tør ikke flørte. Jeg tør ikke vise interesse. Hvis han viser VELDIG tydlig at han liker meg kan jeg bli mer frampå. Men slev om han venter på meg, erter meg lekent, følger etter meg, stirrer på meg, så tør jeg ikke. Jeg føler at han aldri kan like meg...

Jeg følerter og snakker mye mer med andre gutter. Jeg bare greier det ikke med ham.

Er det bare jeg som oppfører meg sånn dumt? Eller er det andre som også ikke greier å vise hvor interesserte de egentlig er? Jeg er 20 år, burde denne sjernertheten (er ikke sjernert elelrs) ha gitt seg? Kommer den til å gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NewMonkey

Du er ikke alene! Jeg blir helt mongo og oppfører meg som en idiot når den jeg er forelska i er i nærheten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg blir også sånn.Ikke SÅ mye kanskje, men snakker nok mindre i begynnelsen og håper at han snakker først og mest på et vis :fnise: Men det gir seg veldig fort for min del hvertfall, og det gjør det sikkert hos deg også.Kanskje du trenger å bli tryggere på han? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Er det bare jeg som oppfører meg sånn dumt? Eller er det andre som også ikke greier å vise hvor interesserte de egentlig er? Jeg er 20 år, burde denne sjernertheten (er ikke sjernert elelrs) ha gitt seg? Kommer den til å gi seg?

Nei, det er nok ikke bare deg. Om det kommer til å gi seg? Ikke nødvendigvis...enkelte sjenerte trekk forblir ;-) Men du kan trene deg på å ikke la dine trekk ødelegge for deg, slik at du har kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå ikke så ille. :P Men jeg har en tendens til å trekke meg litt unna de jeg liker. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg er usikker. Selvom det ofte ikke burde være noen tvil. Det er ikke helt det heller det går på, men jeg er vel kanskje innerst inne redd for at hvis jeg viser for mye at jeg liker ham, så vil han rygge unna. Det er kanskje en slags kotroll ting. Det er fryktelig dumt, og det burde ikke være sånn. Det virker som det kanskje er litt sånn du å har det? Få gjort noe med det! Man kan faktisk risikere å miste en man liker pga av slike ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...