Gjest Ts Skrevet 17. mars 2010 #1 Del Skrevet 17. mars 2010 Når jeg er forelsket oppfører jeg meg rart. Jeg oppfører meg som om jeg ikke er interessert. Jeg snakker mindre med ham enn andre, smiler mindre, spør mindre, tar ALDRI på ham. Jeg tør ikke flørte. Jeg tør ikke vise interesse. Hvis han viser VELDIG tydlig at han liker meg kan jeg bli mer frampå. Men slev om han venter på meg, erter meg lekent, følger etter meg, stirrer på meg, så tør jeg ikke. Jeg føler at han aldri kan like meg... Jeg følerter og snakker mye mer med andre gutter. Jeg bare greier det ikke med ham. Er det bare jeg som oppfører meg sånn dumt? Eller er det andre som også ikke greier å vise hvor interesserte de egentlig er? Jeg er 20 år, burde denne sjernertheten (er ikke sjernert elelrs) ha gitt seg? Kommer den til å gi seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymjente Skrevet 17. mars 2010 #2 Del Skrevet 17. mars 2010 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 17. mars 2010 #3 Del Skrevet 17. mars 2010 Du er ikke alene! Jeg blir helt mongo og oppfører meg som en idiot når den jeg er forelska i er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 18. mars 2010 #4 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe. Jeg blir også sånn.Ikke SÅ mye kanskje, men snakker nok mindre i begynnelsen og håper at han snakker først og mest på et vis Men det gir seg veldig fort for min del hvertfall, og det gjør det sikkert hos deg også.Kanskje du trenger å bli tryggere på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Del Skrevet 18. mars 2010 sånn er jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. mars 2010 #6 Del Skrevet 18. mars 2010 Er det bare jeg som oppfører meg sånn dumt? Eller er det andre som også ikke greier å vise hvor interesserte de egentlig er? Jeg er 20 år, burde denne sjernertheten (er ikke sjernert elelrs) ha gitt seg? Kommer den til å gi seg? Nei, det er nok ikke bare deg. Om det kommer til å gi seg? Ikke nødvendigvis...enkelte sjenerte trekk forblir ;-) Men du kan trene deg på å ikke la dine trekk ødelegge for deg, slik at du har kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. mars 2010 #7 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg er nå ikke så ille. Men jeg har en tendens til å trekke meg litt unna de jeg liker. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg er usikker. Selvom det ofte ikke burde være noen tvil. Det er ikke helt det heller det går på, men jeg er vel kanskje innerst inne redd for at hvis jeg viser for mye at jeg liker ham, så vil han rygge unna. Det er kanskje en slags kotroll ting. Det er fryktelig dumt, og det burde ikke være sånn. Det virker som det kanskje er litt sånn du å har det? Få gjort noe med det! Man kan faktisk risikere å miste en man liker pga av slike ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå