Jærbu Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Heisann Jeg lurer på hvor lang tid det tok for dere fra dere begynte å prøve til dere ble gravide. Vet at dette er vannvittig individuelt, men bare ønsker en pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Første forsøk lyktes vi ved første mulighet, men endte desverre i spontanabort. Deretter brukte vi 2 år på å bli gravide på nytt. Rundt juletider entes vi om at det snart var tid for å tenke på nr. 2. Vips gravid med en gang og er nå i 18 uke. (Neste gang tar det vel to år igjen kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #3 Del Skrevet 30. april 2002 jeg sluttet med pillen i juni 2001. Har termin 2/7 2002 Ble nok gravid i slutten av september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. april 2002 #4 Del Skrevet 30. april 2002 Første gang vi prøvde ble jeg gravid på 2 forsøk, men det endte desverre i en spontanabort. Nå er vi i gang med prøving igjen. Så nå må jeg bare vente å se hvor lang tid det tar.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes Skrevet 30. april 2002 #5 Del Skrevet 30. april 2002 Ble gravid på første forsøk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 30. april 2002 #6 Del Skrevet 30. april 2002 Her tok det 3 mnd første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 30. april 2002 #7 Del Skrevet 30. april 2002 Heisann Full klaff i første måned etter pilleslutt. Lykke til!! Hilsen Hestehoven 28+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #8 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Vi begynte å prøve i desember, er enda ikke gravid. Det er dessverre ingen selvfølge å bli gravid. Det er slitsomt Jeg ønsker der lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #9 Del Skrevet 2. mai 2002 1.gang ble vi gravid på første forsøk,men det endte i spontanabort. 2.gang,ble vi igjen gravid på første forsøk,som igjen endte i spontanabort. 3.gang tok det 6mnd,og nå er jeg i uke 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå