olma Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 noen forslag? skal brukes mest til skolebruk, men også til å skrive ut litt bilder osv.
aluminium Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hva er en billig skriver da? Vil du ha de til en femhundrings som man kjøper ny når den er tom for blekk, eller vil du ha litt bedre skrivere som har OK fotokvalitet og nærmer seg 1500? Når det gjelder Mac, så funker 99,9% av alle skrivere med Mac...
Gjest Nedfall Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 noen forslag? skal brukes mest til skolebruk, men også til å skrive ut litt bilder osv. Sikker på at du virkelig har bruk for å skrive ut bilder da? I fotokvalitet? Skal du ha skikkelig fotokvalitet må du nesten bruke fotopapir også, og da stiger kostnadene. Den rimeligste fargelaseren får du til rundt en tusing (ikke egnet til fotoutskrifter, men du kan ihvertfall skrive ut diagrammer mm i farger, greit til skoleoppgaver ++), rimeligste s/hv laseren ligger rundt 400. (Alt hentet fra prisguiden til hw.no). Du kan alltids kjøpe en ultrarimelig blekkspruter i tillegg, for å få greie fotoutskrifter. Men ikke regn med å skrive ut enorme mengder papir på en blekkskriver, det er de ikke laget for!
Henkie Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 noen forslag? skal brukes mest til skolebruk, men også til å skrive ut litt bilder osv. Jeg har gått fra blekk til fargelaser. Fungerer supert på vanlige utskrifter (farge og sort/hvitt) DENNE er så rimelig, stu du nesten kan kjøpe ny skriver i stedet for å bytte tonere. Jeg har hatt den selv nå i et halvt år tilkoblet min MacBook, og er strålende fornøyd. Skriver ikke ut veldig mye. En god blekskriver som feks DENNE skriver nok bedre bilder, men da krever den MYE blekk og svinedyrt papir. Til vanlig bruk hadde jeg gått for fargelaseren.
Gjest Iril Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Vi har en laserprinter fra Brother som brukes til å skrive ut skolearbeid, oppgaver o.l. Det blir jo gjerne en del av det i løpet av noen år som student, så det hadde blitt vannvittig dyrt om vi skulle brukt blekk. Min erfaring er også at de aller aller fleste printere samarbeider med Mac. Har faktisk aldri hørt om en som ikke gjør det, selv om produsenten ofte hevder at man trenger Windows. Endret 18. mars 2010 av Iril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå