DramaQueen Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Legger dere den sammen med invitasjon, eller informerer dere f.eks på invitasjonen at det fåes pr mail etter forespørsel? Eller sier dere ingenting uten at noen tilfeldigvis spør? Vi har mye annet enn servise og bestikk på ønskelisten så det blir vanskelig å legge ut en ønskeliste på f.eks TilBords.
MiniBill Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Vi har bare skrevet det aller viktigste på innbydelsen (sted og tid), også står det at for mer info kan de gå inn på vår blogg. Håper alle går inn på den for der vil det ligge ute adresse, veibeskrivelse, ønskelister ++ Kommer til å lage liste på tilbords og lignende pluss en egen liste med andre ting vi ønsker oss.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Vi var så "frekke" at vi skrev hvor ønskelisten lå i liten skrift nederst på invitasjon. Jeg tror egentlig ingen reagerer på det, men synes heller det er godt å ha noe å forholde seg til. (håper vi)
sofie777 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Jeg var i bryllup i fjor sommer til en veldig god venninne og de hadde lagt ønskelisten ved invitasjonen. Det var mange spesielle ting der, men ikke nødvendigvis dyre ting, og ingen av dem er eksperter på data, så jeg synes det var en grei løsning. De fikk noen av tingene på listen og noe som ikke var på listen og sånn var det de ville ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå