MsSunshine Skrevet 11. september 2003 #1 Del Skrevet 11. september 2003 Svigermor skal sy denne kjolen! :D til mej!! Lurer derfor på: Skal ej ha armane eller ikkje? kan ej ha slør? Tiara? PS.. visst kjolen ikkje kjem opp...å de står url helt til slutt i adressa...visk vekk url...da skal den kome opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 11. september 2003 #2 Del Skrevet 11. september 2003 Nyyydelig.. sukk.. Jeg har begynt a kikke litt paa brudekjoler selv. Problemet er at jeg vet akkurat hvordan den skal se ut og det blir nok vanskelig aa finne en tilsvarende.. Kanskje jeg maa sy den selv som min mor gjorde.. Hjelp! Er det noen som har noen designere aa anbefale?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. september 2003 #3 Del Skrevet 11. september 2003 Lurer derfor på: Skal ej ha armane eller ikkje? kan ej ha slør? Tiara? Med armer: kort slør og/eller tiara Uten armer: slør (valgfri lengde) og/eller tiara. Hansker? Fin kjole! Likte den best uten ermer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. september 2003 #4 Del Skrevet 11. september 2003 Syntes den var flottest uten ermene, forøvrig en flott kjole. Så heldig at du har en mor som kan sy . Tilbehør til kjolen med ermene: tiara, evt ingenting Tilbehør til kjolen uten ermene: slør av valgfri lengde og evt tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #5 Del Skrevet 12. september 2003 Fant ikke noe kjole jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #6 Del Skrevet 12. september 2003 Tex; dersom du tar bort url oppe i adressefeltet dukket det opp en kjole! Jeg synes for øvrig at kjolen ble litt ekstra spennende med disse ermene, men da blir det nok litt mye med slør i tillegg! Kanskje noen smale bånd i samme stoff som ermene hengende i håret hadde gjort seg?? Omtrent som korketrekkere. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #7 Del Skrevet 12. september 2003 Finner ikkeno kjole, jeg!! *Tex har sovet dårlig inatt* Unnskyld.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. september 2003 #8 Del Skrevet 12. september 2003 Kjempefin kjole! Syns den var spennende med armene men til meg hadde den nok passet best uten... Kan dere ikke armene også så kan du se hva som passer deg best? Ellers så er jeg enig i dette: Tilbehør til kjolen med ermene: tiara, evt ingenting Tilbehør til kjolen uten ermene: slør av valgfri lengde og evt tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #9 Del Skrevet 12. september 2003 Jippi, jeg fant den!! Den kjolen har jeg prøvd, den henger hos Kristins på Lillestrøm..... Drit lekker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 12. september 2003 #10 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg må si jeg syntes armene gjorde hele kjolen! Uten de blir kjolen mye mindre spesiell og spennende. Men jeg tror jeg hadde valgt ikke å ha sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 12. september 2003 #11 Del Skrevet 12. september 2003 Denne kjolen har jeg kjøpt!!!!!!!!!Den er nydelig. JEg skal ikke ha armene, men laaangt slør med diamanter, ingen tiara eller hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #12 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg synes kanskje at de ermene var litt ekle å gå med... Men de er dritstilige på jenter som kler sånne kjoler.... Jeg er tilhenger av både slør og tiara, men jeg liker ikke hansker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 12. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 12. september 2003 tusen takk for svar!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 12. september 2003 #14 Del Skrevet 12. september 2003 Kanskje du kan gå i noen brudesalonger å prøve kjolen. da kan du prøve den både med og uten armer og så er du hva du liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 #15 Del Skrevet 13. september 2003 Fikk ikke fra kjolen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 13. september 2003 #16 Del Skrevet 13. september 2003 Tror kanskje det beste er som noen andre her foreslo, dra til en salong og prøv kjolen. (Du trenger jo ikke si at dere skal sy den ) Da får du et bedre inntrykk av hva som kler deg. Syns forresten kjolen var skikkelig fin, både med og uten armer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 13. september 2003 #17 Del Skrevet 13. september 2003 Nyyydelig kjole! :o Hadde det ikke vært for at jeg allerede har så... Og jeg sier meg enig med alle som sier at armene gjør hele kjolen(men så er jeg en av dem som liker slike ermer), har faktisk fundert på å lage et par sånne til kjolen min selv om det ikke hører til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2003 #18 Del Skrevet 13. september 2003 her er en link som virker http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...product_id=8978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 #19 Del Skrevet 13. september 2003 Nå fikk jeg sett den, ja.. Den var virkelig nydelig. Syns godt den kan brukes med de ermene. De var med på å gjøre kjolen spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 13. september 2003 #20 Del Skrevet 13. september 2003 kjempe fin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå