Gå til innhold

Bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha festen i partytelt, meny blir buffet med grillmat og tapas.

Vi blir rundt 90 gjester. Hva egner seg da best, runde bord eller hestesko/langbord?

Føler kanskje det blir mer stemning og oversikt om vi har hestesko, men jeg har aldri vært i et bryllup med runde bord annet enn til kaffe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig hyggelig med runde bord - kunne gjerne tenkt meg det selv men vet ikke om det vil funke i lokalet vårt...

Broren min hadde runde bord i sitt bryllup, som var grillmat/tapasbuffet.

Skrevet

Vi skal ha ett langbord til brudeparet og resten firkantete bord. Vi vil gjerne ha et litt uformelt bryllup og er ikke særlig fan av slike E, F, U eller hestesko.

Vi skal ha koldtbord og fant da ut at det passet best med småbord med plass til 8 stk på hvert bord.

Skrevet

Vi skal ha samme type fest som dere (grillbuffet og selskapstelt). Vi har valgt runde bord med plass til 8 på hvert bord. Jeg innbiller meg at det blir mer løs stemning av det, for jeg synes langbord er så innmari stivt.

Skrevet

Vi skal også ha grillmatbuffet, men skal spise inne ettersom uteområdet heller slik at det ikke fungerer å sitte der og spise. Tror nok vi skal ha småbord også, men folk sitter jo mer "sammen" i hestesko o.l., også vet vi ikke helt hvordan buffeten skal stå ennå :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...