Gå til innhold

Dry shampo og lilla/sølv balsam/kur

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sani_*
Skrevet

Hei.

Jeg trenger dry shampoo siden håret mitt blir veeeldig fort fet.

Hvilken vil dere anbefalle ?

Samtidig så trenger jeg en lilla/sølv balsam eller leav in kur som skal få bort den del av gulskjæret og gjøre håret mer hvit/gråaktig...

Noen å anbefalle ???

Fant er fra Sexy hair men vet ikke om den er bra...

Skriv gjerne navn på produkt, eller nettside hvor man kan bestille de fra..

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BlondMe balsam fra Swartzkopf :)

Skrevet

KMS sin blonde serie som er lilla er veldig god:)

får nydelig hårfarge og bra med fukt og shine!

Jeg kjøper mine produkter på KMS colourvitalityBlonde

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes Joico definitivt har den beste blåshampoen med intense lilla pigmenter.

Ang. tørr shampoo kan du bla litt her. Jeg har brukt Osis Dust it fra Schwarzkopf for å matte håret. Den er grei hvis du er blond (pulveret kan synes på mørkere hårfarger). Den gir også volum, det spørs litt på hårtypen din.

Skrevet

Min favoritt tørrshampo er bjørn axen sit mattifying stykingshampo. Er mattende stylingpulver i sprayform som gjør håret matt, gir volum og lett holdt :) Drøy i bruk og lukter godt, samtidig som den fungerer på hår som lett blir fett, slikt som mitt... Har du brunt hår, så har også batiste kommet med en ny versjon som er brunt i fargen og kke synes like godt i brunt hår, men synes personlig ikke dette er like godt som B.A. sitt :) Noen bruker også pulver, men personlig synes jeg sprayformene er lettere å få fint og gjevnt...

B.A selges hos vita og kicks, mens batiste selges vita og cubus (kanskje kicks..)

Til lillashampo har lee stafford en som har masse pigmenter i seg. Ikke prøvd selv siden jeg er brunette, men hørt mye bra om denne...

Skrevet

Synes Joico definitivt har den beste blåshampoen med intense lilla pigmenter.

Ang. tørr shampoo kan du bla litt her. Jeg har brukt Osis Dust it fra Schwarzkopf for å matte håret. Den er grei hvis du er blond (pulveret kan synes på mørkere hårfarger). Den gir også volum, det spørs litt på hårtypen din.

Jeg farger håret mitt helt svart omtrent, men det vises ikke i håret :) Man må bare ha i litt og litt omgangen og riste det godt ut etter påføring så går det flott :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...