Vanya Skrevet 24. mars 2010 #21 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde klusset med syklusen sånn at jeg slapp mensen på akkurat den dagen. Nå har jeg store fysiske smerter, blir lett sliten, får humørsvigninger etc., så dagen ville definitivt blitt mye dårligere for min del.
Odine Skrevet 24. mars 2010 #22 Skrevet 24. mars 2010 ...For ikke å snakke om de som trenger hjelp til toalettbesøk pga alt for langt slep
Gjest Sommerjenta* Skrevet 24. mars 2010 #23 Skrevet 24. mars 2010 Hvordan funker det om man tar det ehm Primulat-T (?) greierne noen mnd før bryllupet sånn at man "klusser" til syklusen sin? Da slipper man vel å være oppblåst og hoven på selve dagen også er man likevel tilbake i vanlig gjenge? Man forskyver det sånn at man kommer tilbake i en vanlig syklus etterpå gjør man ikke det da? dårlig forklart her kanskje? :gjeiper:
mooia Skrevet 25. mars 2010 #24 Skrevet 25. mars 2010 på apoteket kan du kjøpe en liten krukke med noen piller som utsetter mensen. du må ta 3 iløpet av en dag om jeg husker rett og det er en veldig grei måte å utsette mensen på. jeg brukte de når jeg skulle til syden. så jeg tok de en hel uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå