lilje Skrevet 11. september 2003 #1 Skrevet 11. september 2003 ER bare så fornøyd.Nå har jeg bestillt derfra to ganger, og innen 3 dager har pakken vært her. Dessuten skrev de ned verdien betraktelig:) Jippi er bare så glad for mine elskede redken produkter
Gjest Mae Skrevet 11. september 2003 #2 Skrevet 11. september 2003 Ja det er en finfin butikk- handler mye der selv jeg! Mae
Dixie Skrevet 11. september 2003 #3 Skrevet 11. september 2003 Jeg også har blitt "hektet" på å handle der... Takk til de på KG som tipset meg!!! :trøste:
Dixie Skrevet 11. september 2003 #4 Skrevet 11. september 2003 Ble dobblet dette.. Men jeg ble i allfall "erfaren" bruker nå...
Gjest Ethereal Skrevet 11. september 2003 #5 Skrevet 11. september 2003 Jeg bestilte på tirsdag, og fikk pakken i posten allerede i dag; det må være ny rekord. Selv om det er bittelitt dyrere, kommer jeg iallefall til å bestille Dermalogica derfra. Bare så synd de ikke fører hårpleien fra Sebastian, etter min mening finnes ingenting bedre.
orakel Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 Lookfantastic.com er utrolig bra :D og i tillegg til alt jeg har kjøpt har jeg nå en haug med Redken lip gloss (den er faktisk god) og masse dermalogicatester :D
-ida- Skrevet 11. september 2003 #7 Skrevet 11. september 2003 Jeg er også blitt hektet, takk til dere som har tipset meg om dem!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #8 Skrevet 15. september 2003 Da er i alle fall dere heldige! Nå er det snart en måned siden jeg bestilte og betalte, og har enda ikke sett et glimt av varene mine......... Håper inderlig at det er en glipp fra deres side(har kontaktet dem, og de sa at varene burde være her i løpet av denne uken), for det er jo så sinnsykt bra priser der - pluss at jeg snart er tom for shampo!!!
-ida- Skrevet 15. september 2003 #9 Skrevet 15. september 2003 Jeg har også ventet en uke på pakke nå, håper bare så indelig at den ikke er blitt stoppet i tollen. Men det er jo varer for mye over 200 så det kan jo hende de har vært ærlige, for på de andre har de skrevet ned prisene radikalt. Det har aldri stått en verdi over 8 her.
natasha Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 De forrige gangene fikk jeg pakken levert etter tre dager, men nå er det en uke siden jeg bestilte - og ennå ingen pakke med velduftende shampo! De har forøvrig skrevet ned verdien hver gang. Hvor ringer man for å etterlyse pakker?
Skravla Skrevet 17. september 2003 #11 Skrevet 17. september 2003 Dette er vel i bunn og grunn en drittbutikk med falske leveringsløfter. Jeg har ventet i en måned på mine produkter og ved henvendelse til kundeservice så får jeg kun en forbannet beskjed om å være tålmodig. Med de er f..... ikke tålmodige når det gjalt betaling. :evil:
Gjest Ellisiv Skrevet 18. september 2003 #12 Skrevet 18. september 2003 Jeg bestilte for litt over 200 kr på mandag. I går fikk jeg pakkelappen i posten. Har nå bestilt derfra 3 ganger, og det har aldri gått mer enn 3 dager fra jeg bestilte til jeg fikk pakken.
Joplaya Skrevet 18. september 2003 #13 Skrevet 18. september 2003 Jeg bestilte i helgen og fikk pakken i går. Vær veldig fornøyd de to gangene jeg har handlet hos de :D
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #14 Skrevet 20. september 2003 I forgårs fikk jeg pakkelapp igjen. Voila- 3 dagers levering!
Gjest care Skrevet 20. september 2003 #15 Skrevet 20. september 2003 Men dere, er det billigere å handle der, er det derfor dere er så fornøyde? :blunke:
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #16 Skrevet 20. september 2003 Det er billigere, ja. Eksempelvis: En redken shampo som koster ca 200 kr her hjemme koster ca. 80 kr på lookfantastic.
Gjest care Skrevet 20. september 2003 #17 Skrevet 20. september 2003 :o Okai, da må jeg prøve jeg og. Kanskje jeg kan bestille julegaver her :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå