Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER bare så fornøyd.Nå har jeg bestillt derfra to ganger, og innen 3 dager har pakken vært her. Dessuten skrev de ned verdien betraktelig:)

Jippi er bare så glad for mine elskede redken produkter :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en finfin butikk- handler mye der selv jeg!

Mae

Skrevet

Jeg også har blitt "hektet" på å handle der...

Takk til de på KG som tipset meg!!! :trøste:

Skrevet

Ble dobblet dette.. Men jeg ble i allfall "erfaren" bruker nå...

Skrevet

Jeg bestilte på tirsdag, og fikk pakken i posten allerede i dag; det må være ny rekord. Selv om det er bittelitt dyrere, kommer jeg iallefall til å bestille Dermalogica derfra.

Bare så synd de ikke fører hårpleien fra Sebastian, etter min mening finnes ingenting bedre.

Skrevet

Lookfantastic.com er utrolig bra :D

og i tillegg til alt jeg har kjøpt har jeg nå en haug med Redken lip gloss (den er faktisk god) og masse dermalogicatester :D

Skrevet

Jeg er også blitt hektet, takk til dere som har tipset meg om dem!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er i alle fall dere heldige!

Nå er det snart en måned siden jeg bestilte og betalte, og har enda ikke sett et glimt av varene mine.........

Håper inderlig at det er en glipp fra deres side(har kontaktet dem, og de sa at varene burde være her i løpet av denne uken), for det er jo så sinnsykt bra priser der - pluss at jeg snart er tom for shampo!!!

Skrevet

Jeg har også ventet en uke på pakke nå, håper bare så indelig at den ikke er blitt stoppet i tollen. Men det er jo varer for mye over 200 så det kan jo hende de har vært ærlige, for på de andre har de skrevet ned prisene radikalt. Det har aldri stått en verdi over 8 her.

Skrevet

De forrige gangene fikk jeg pakken levert etter tre dager, men nå er det en uke siden jeg bestilte - og ennå ingen pakke med velduftende shampo!

De har forøvrig skrevet ned verdien hver gang.

Hvor ringer man for å etterlyse pakker?

Skrevet

Dette er vel i bunn og grunn en drittbutikk med falske leveringsløfter. :kjempesinna::sinna:

Jeg har ventet i en måned på mine produkter og ved henvendelse til kundeservice så får jeg kun en forbannet beskjed om å være tålmodig. Med de er f..... ikke tålmodige når det gjalt betaling. :evil:

Skrevet

Jeg bestilte for litt over 200 kr på mandag. I går fikk jeg pakkelappen i posten. Har nå bestilt derfra 3 ganger, og det har aldri gått mer enn 3 dager fra jeg bestilte til jeg fikk pakken.

Skrevet

Jeg bestilte i helgen og fikk pakken i går. Vær veldig fornøyd de to gangene jeg har handlet hos de :D

Skrevet

I forgårs fikk jeg pakkelapp igjen.

Voila- 3 dagers levering!

Skrevet

Men dere, er det billigere å handle der, er det derfor dere er så fornøyde? :blunke:

Skrevet

Det er billigere, ja.

Eksempelvis: En redken shampo som koster ca 200 kr her hjemme koster ca. 80 kr på lookfantastic.

Skrevet

:o Okai, da må jeg prøve jeg og. Kanskje jeg kan bestille julegaver her :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...