Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Hei! Jeg vurderer å søke på årsstudiet/årsenheten i engelsk på Blindern, og jeg lurte på om det er noen som har tatt det selv, og kan fortelle litt om hvordan det var? Alt fra det sosiale til det faglige med arbeidsmengde osv.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hei! Jeg vurderer å søke på årsstudiet/årsenheten i engelsk på Blindern, og jeg lurte på om det er noen som har tatt det selv, og kan fortelle litt om hvordan det var? Alt fra det sosiale til det faglige med arbeidsmengde osv. Finnes ikke noe sosialt på blindern. Engelsk årsstudium er mye de samme fagene som Lektorstudentene, språkstudenter og mange andre som tar engelsk tar som obligatorisk fordi de har engelsk i utdanningen sin, også er det mange som tar dem som valgfrie emner. Med andre ord er det ganske mange på forelesningene i alle fagene med 1000 i emne koden. Mange av fagene er også utrolig tunge. Som grammatikk, fonetikk osv.
Gjest TS Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jaja. Er det noen som har tatt amerikansk kultur- og litteraturemnene som kan dele litt erfaringer om de da?
Gjest Gjest_..._* Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Jaja. Er det noen som har tatt amerikansk kultur- og litteraturemnene som kan dele litt erfaringer om de da? Har tatt dem og jeg. Er to timer i uka med oppmøte på dem begge. Året jeg tok det var det en elendig foreleser som tydeligvis var helt fersk. Er forresten latterlig lett å få god karakter i de fagene.
Gjest TS Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Ja, de virker litt som "koseemner". Elendige forelesere er alltid kjipt >.< Menmen. Får se hva det blir til, har ikke helt bestemt meg ennå.
Gjest tash Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg går ikke på Blindern, men tar Engelsk årsstudium og syns det er veldig alright! Det er mye lesing, både romaner og historie. Første halvår er det en del grammatikk og fonetikk, som er litt tungt, men veldig lærerikt! Jeg føler jeg ahr lært mye mer engelsk i løpet av dette ene året, enn jeg har gjort i alle mine tideligere år på skolen. Kan absolutt anbefale det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå