Gjest Gjest_stemor_* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Eksen til mannen min venter barn, og jeg lurer på hva vi kan gi til storesøster (min manns barn) når vi kommer på barselbesøk? De bor langt unna, så vi har ikke fast samvær, så hver gang vi møter jenta hans er ganske spesiell. Gaven bør derfor være noe mer enn et aktivitetsblad! (Uten at vi er opptatt av å gi gaver i 1000-kronersklassen hver gang vi møter henne!) Samtidig er det viktig at dette ikke blir en gave som en nybakt mor ville gitt til sitt eldste barn som er blitt storesøster, for det er jo moren hennes sin oppgave. Vi vil gi en gave fra jentas far, stemor og lillesøster. Jenta blir 6 år i sommer, og er veldig rolig og voksen. Sitter mye heller i sofaen og prater med de voksne enn å leke for seg selv. Noen forslag? Gjerne noe hun kan gjøre sammen med babyen, enten nå eller etterhvert. (Spesielle bøker etc). Eller noe helt annet, som en 6-åring vil like!
Eliisa Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Panduro har sånne store skrin med masse fargeblyanter i alle nyanser. Tror jeg hadde kjøpt noe sånt og blanke ark. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...&AID=652605 Kanskje funnet en litt kul bilderamme, der hun kunne ha fått ha bilde av seg selv og den nye lillesøsteren? Endret 17. mars 2010 av Eliisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå