Gjest ts Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Her om dagen, sent på natten, så jeg et utdrag fra en sang. Jeg vet ikke navnet på sangen, eller artisten. Jeg forstod at det var en 80- talls ballade, sunget av en sanger med virkelig smørstemme. Virkelig pretty boy som sang den her sangen. De ordene jeg husker fra sangen er "in love" Evig takknemlig hvis noen aner hva jeg snakker om. Blir satt ut av å ikke vite hvilken sang og hvilken artist det var.
Gjest badeball Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Her om dagen, sent på natten, så jeg et utdrag fra en sang. Jeg vet ikke navnet på sangen, eller artisten. Jeg forstod at det var en 80- talls ballade, sunget av en sanger med virkelig smørstemme. Virkelig pretty boy som sang den her sangen. De ordene jeg husker fra sangen er "in love" Evig takknemlig hvis noen aner hva jeg snakker om. Blir satt ut av å ikke vite hvilken sang og hvilken artist det var. Glenn Medeiros, Nothings gonna change my love for you. Det kan være den Ellers så har vel alle ballader med smørsangere fra 80-tallet noe med "in love" i teksten, så du må nok huske noen flere linjer hvis du skal finne rett låt, tror jeg
Gjest ts Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Den er ikke Glenn Meidros, sjekka opp mot Youtube, men jeg kom på noe mer. Musikkvideoen eller deler av den foregikk ved en strand eller hav.. Nåla i høystakken
Gjest Gjest_liss_* Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 wicked game med chris isaak? nydelig sang ihvertfall
Gjest ts Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 wicked game med chris isaak? nydelig sang ihvertfall JAAA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå