Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2010 #61 Skrevet 22. april 2010 (endret) I begynnelsen av tråden her satte dere som tror på dette et mål om å holde på i tre uker. Tiden er ute! Fortell hva dere har fått til. Og da mener jeg litt mer enn at dere har funnet glemte kronestykker i lommene og viftet med fingrene for grønt lys i kryss! Hilsen Blondie65 som praktiserer NLP selv uten annet fokus enn å få frem mitt eget beste potensiale og uten en eneste tanke for at andres penger skal dukke opp i mine lommer! Endret 22. april 2010 av Blondie65
Gjest Anjelika Skrevet 22. april 2010 #62 Skrevet 22. april 2010 Flott at vi kan tru på hva vi vil;) Ha en strålende dag! Flott at folk som kjøper selvhjelps-bullshit-religioner aktivt unngår å tenke kritisk gjennom det. Det synes i hvert fall forfatterne av The Secret.
maribella Skrevet 22. april 2010 #63 Skrevet 22. april 2010 ja ja synd at ikke folk kan få tru på hva de vil...
Gjest VinglePetter Skrevet 22. april 2010 #64 Skrevet 22. april 2010 (endret) ja ja synd at ikke folk kan få tru på hva de vil... Jepps. Det er noe med jenter og woo-woo. Det tiltrekker hverandre. Nok av bevis på det her inne. Skremmende. http://www.skepdic.com/woowoo.html Endret 22. april 2010 av VinglePetter
maritha Skrevet 23. april 2010 #65 Skrevet 23. april 2010 Helt helt enig;) Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Bruker du det aktivt i hverdagen eller? Har du noen spennede histroier å dele? Oh yes, bruker det når jeg venter på bussen, mens jeg koker vann osv. Jeg ser for meg at vannet koker, og så går det et par minutter og vips -- det koker. Samme med bussen. Og grønne lys. PS.Hva er Jedi stil? http://starwars.wikia.com/wiki/Mind_trick Jedi mind trick. Men på trafikklys. No må du slutte å tulle, sjølvsagt blir det grønt - til slutt! Trur du verkeleg at viftinga di med fingrane påverkar det grøne lyset? Dette er berre barnsleg, og har ingenting med verken det eine eller tredje å gjere. Det var jo det jeg sa. Spydigheten min gikk vel ikke inn hos verken deg eller maribella. :/
maritha Skrevet 23. april 2010 #66 Skrevet 23. april 2010 Og da mener jeg litt mer enn at dere har funnet glemte kronestykker i lommene og viftet med fingrene for grønt lys i kryss! Jeg var jo sarkastisk. Vræl! Jeg trodde at referansen til Star Wars ville avsløre det, men dengang ei!
Gjest Blondie65 Skrevet 23. april 2010 #67 Skrevet 23. april 2010 Jeg var jo sarkastisk. Vræl! Jeg trodde at referansen til Star Wars ville avsløre det, men dengang ei! Det er flere enn deg i denne tråden - kamnskje du skal lese første side ...
Gjest Anjelika Skrevet 24. april 2010 #68 Skrevet 24. april 2010 ja ja synd at ikke folk kan få tru på hva de vil... Synd at du gjentar det samme "argumentet" og unngår debatt og kritisk tenking. Jeg var jo sarkastisk. Vræl! Jeg trodde at referansen til Star Wars ville avsløre det, men dengang ei! Hvis det er noen trøst så syntes jeg sarkasmen var åpenbar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå