Gå til innhold

Hot Date på lørdag!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

Tredje date. Det blir sannsynligvis en tur hjem til en av oss. Er en stund siden sist. Er 27 år. Han er 35.

Jeg er ikke helt sikker på hva som er greia på date/sex for tiden. Han er nok litt mer inn i gamet. Jeg vil jo gjerne prøve å unngå å dumme meg helt ut, så spør de dumme spørsmålene her og håper på svar!

Hva forventes? Hva har man på seg under (pent undertøy, men HVOR pent?)? Hvor mye/lite er det vanlig å barbere seg nedentil for tiden? Blir man til frukost, eller går man hjem? Hvem tar med prevensjon? Finnes det i det hele tatt noen regler man må følge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det finnes ingen regler. Vær deg selv. Er du nervøs, så si at du er det, det er helt greit det.

Lykke til, høres spennende ut!

Gjest harmanlystharmanlov
Skrevet

Finnes kanskje ikke noe standardsvar på spørsmålene dine...

Men når det gjelder undertøy så ta på deg noe du føler at du er komfortabel med og at som samtidig ser pent ut.

Angående barbering så er vel det ditt valg. Men å trimme litt der nede er kanskje en god ide. Har du lyst til å barbere så er det vel bare å gjøre det :)

Og ta med kondomer, bedre å være safe than sorry ;)

Når det gjelder resten... ta det som det kommer. Jeg pleier å spørre rett ut om han vil ha meg på armen resten av natten, hvis det blir til at det er mannen vi reiser hjem til.

Glem datingregler, følg magefølelsen din :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Gratulerer med date :)

Ha på deg undertøy du er komfortabel med og som du er fin i. Unødvendig å kjøre på med strømpeholdere og greier første kvelden, men å ha undertøy som faktisk matcher er nok en fordel;) Når det gjelder barbering/ikke barbering, tror jeg jeg ville gått for litt frisering bare. Han har sikkert kondomer, men jeg ville tatt med for sikkerhets skyld. Kjipt å måtte ta en pause for å gå og kjøpe kondomer :gjeiper: Det er egentlig ingen spesielle regler, bare vær deg selv og ha det gøy. Og for all del, bli til frokost!

Lykke til på daten din!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar! Så skjønne dere er! :klemmer:

Jeg håper bare på at det går bra på lørdag. Men nå bekymrer jeg meg faktisk litt mindre! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet (endret)

Spennende!

Sålenge dette er en date, og ikke en one night stand ville jeg tatt det som en selvføle at man ble til over frokost neste dag. Hva er ellers vitsen...bare sex? Man er jo ute etter en helhet når man dater.... :)

Jeg ville valgt matchende pent undertøy...det er ikke kvelden for fransk åpning :gjeiper: Hadde ikke vært glattbarbert da det ikke er alle som tenner på det...jeg synes en flystripe eller liten trekant er pent. Ta det ellers som det kommer...følg magefølelsen og kos dere! :klemmer:

Endret av Vanillla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...