Gjest hansi Skrevet 16. mars 2010 #1 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg lurte på om noen har noen tips til hva man kan gjøre for å få hvitere tenner? Har du prøvd noe som fungerte? Pris? Varighet? Jeg er snart desperat etter å gjøre noe, da jeg har komplekser for at tennene mine er misfargede. Er villig til å prøve alt fra tyggis for hvitere tenner til tannbleking hjemme og hos tannlegen. Så da håååper jeg noen her har lyst til å dele sine erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 16. mars 2010 #2 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg også har lyst på hvite tenner! Dessverre så har jeg fra naturens side ganske gule tenner. Men jeg tok avtrykk hos tannlegen, og kjøpte blekestoff som man ta i skinnene hos tannlegen, men det virket ikke hos meg. Etter anbefaling fra tannlegen kjøpte jeg en til dose med blekemiddel, men det virket ikke denne gangen heller. Tannlegen selv har gjort det samme selv, og hun fikk fine hvite tenner, likeså noen av mine venninder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini70 Skrevet 16. mars 2010 #3 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har også tenkt lenge på å bleke tennene hos tannlegen. Hvor mye koster det tro??? Eneste negative jeg har hørt om det er at tannemaljen kan bli porøs av blekingen og derved bli misfarget fortere av f.eks kaffe og te.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Del Skrevet 16. mars 2010 Ved å bleke tenner på utsiden, fjerner man bare misfarge som er forårsaket av f.eks. rødvin, kaffe og sigaretter. Etter en slik behandling, enten det blir gjort hos tannlege eller man får støpt skinne med blekemiddel for å gjøre det selv, blir ikke tennene hvitere enn de EGENTLIG er. Vil man ha lysere tannsubstans enn den man har fått fra naturens siden, må man enten bleke den innenfra der hvor de borrer små hull inn til substansen og sprøyter blekestoff inn. Eller man kan sette på skallfasetter. De siste blir garantert fint, men dette er ikke noe man kan slutte med igjen. Så det er en kostbar affære. Men med et hvitt pent smil kommer man et godt stykke på vei... på flere arenaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2010 #5 Del Skrevet 18. mars 2010 Ta to fluortabletter hver kveld. Funket for meg. Folk kommenterer "Colgate-smilet" mitt og blir overrasket hvis jeg forteller dem om min enkle, billige og lett tilgjengelige "hemmelighet"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 21. mars 2010 #6 Del Skrevet 21. mars 2010 Dentaworks!! det funnker.. har brukt den 7 ganger allerede, ser nesten ikke at det er brukt noe, du får kjeeempemye.. mine tenner har blitt driitvite.. er virkelig og ambefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå