Gå til innhold

Hva skal man si...?

Anbefalte innlegg

Gjest harmanlystharmanlov
Skrevet

Nå trenger denne frøkna litt hjelp her...

Det har seg slik at jeg traff en mann ved en tilfeldighet for ett par uker siden. (Han er en bekjent av broren min.) Jeg ble utrolig nysgjerrig på denne mannen og følte at det var en eller annen gnist der. Måten han så på meg, trakk meg inntil seg, ga meg en god klem og strøk meg over ryggen når vi skulle dra...

Jeg har nummeret hans og er veldig fristet til å sende en melding... Men hva skriver man? Jeg er utrolig dårlig på dette sms styret. Og litt redd for å drite meg ut :gjeiper:

Veldig takknemlig for seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

"Hei, hvordan står det til?"

Skrevet

"Hei og takk for sist!

Jeg syns vi hadde det så hyggelig at jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg. Har du tid til en kopp kaffe denne uka?"

Gjest KateW
Skrevet

Jeg ville gått for Suzys approach, for om du bare skriver går det bra, så er det vanskeligere å følge opp, dersom han bare skriver ja. Kjør på med en intitasjon i første melding. Rett og slett.

Skrevet
Jeg ville gått for Suzys approach, for om du bare skriver går det bra, så er det vanskeligere å følge opp, dersom han bare skriver ja. Kjør på med en intitasjon i første melding. Rett og slett.

Svarer han bare ja så finner du kjapt ut om han er interessert eller ikke ihvertfall, så det har sin funksjon det også :)

Ellers kan du jo gjøre litt research for å finne ut om han er homo, har dame, skal i fengsel, o.l.

Skrevet
Svarer han bare ja så finner du kjapt ut om han er interessert eller ikke ihvertfall, så det har sin funksjon det også :)

Ellers kan du jo gjøre litt research for å finne ut om han er homo, har dame, skal i fengsel, o.l.

Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Inviter med en gang - vil han, så hurra - vil han ikke så er saken ute av verden før du har blit mer involvert enn du må.

Skrevet
Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Inviter med en gang - vil han, så hurra - vil han ikke så er saken ute av verden før du har blit mer involvert enn du må.

Vanskelig? Mente hun kunne spørre broren om litt informasjon :)

Skrevet

Jeg forsto det som du mente hun skulle sende en melding med "hvordan går det" og deretter reseache fyren - det synte jeg var vanskeligere enn å gi en direkte invitt-. Jeg misforsto kanskje?

Skrevet
Jeg forsto det som du mente hun skulle sende en melding med "hvordan går det" og deretter reseache fyren - det synte jeg var vanskeligere enn å gi en direkte invitt-. Jeg misforsto kanskje?

Ikke så glad i avsporinger så nøyer meg med å si at det var ikke det jeg mente, bare tullet litt med det hun over meg hadde skrevet. Ditt forslag bør fungere helt fint.

Skrevet
Ikke så glad i avsporinger så nøyer meg med å si at det var ikke det jeg mente, bare tullet litt med det hun over meg hadde skrevet. Ditt forslag bør fungere helt fint.

OK :)

Gjest harmanlystharmanlov
Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Vet en del om denne mannen allerede (han er rimelig kjent i våre kretser), så noen voldsom bakgrunnssjekk trenger jeg ikke å gjøre ;)

Godt forslag det å spørre om man skal ta en kopp kaffe. Er så utrolig lite flink på dette og siden han er en godt voksen mann, så kan det jo være greit å gå rett på sak :)

Skrevet

Gjør det, tror han setter pris på det. Lykke til med kaffen!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde heller hørt om han ville være med ut å ta en øl.....

er så fordømt lei all denne kaffedrikkinga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...