helenaa Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, og begynte å lure på hvordan syklus egentlig er. Er det sånn at når mensen er sen betyr det at EL var sen? (dvs hvis man ikke er gravid). Kan man få mens dersom man ikke har hatt EL i det hele tatt?
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Hei Ja man kan få mens selv om man ikke har eggløsning. På den andre siden får man alltid mens ca 14 dager etter eggløsning Håper det var til hjelp - å lykke til
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Perioden fra EL til mens er fast. For hver kvinne vil denne perioden kun variere med +/- 1 dag. Fra kvinne til kvinne er variasjonen større, men med et snitt på 14 dager. Min lutefase er for eksempel 11-13 dager. EL tester og andre symptomer på EL kan være positive selv om man faktisk ikke har hatt EL. Kroppen vil da har bortfallsblødning som vanlig. Sen mens betyr sen EL. Ja, man kan ha mens selv om man ikke har EL.
Gjest Gjest-26 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Hei Jeg lurer også på dette! Hadde en positiv EL test for 15 dager siden (ganske sikker på jeg hadde EL da..pga slim etc), men ikke fått mensen enda..! Vil si jeg sluttet på Loette på over 1 mnd siden.. Så jeg burde da egentlig få mensen innen 2-3 dager?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Ja mens burde komme iløpet av ett par tre dager da. Hvis du ikke er gravid da, tror nok en test ville slått ut også for deg Tvi tvi
Gjest Alabama Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har hatt mellom 12 og 15 dagers lutealfase ifølge fertilityfriend. Ser ut til å være forskjellig fra gang til gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå