Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har bleket ansiktshår (f.eks. hår på overleppe/hake) på salong?

* hvor mye kostet det (hvor mye tok du?)

* hvor lenge varte det?

* kom det gradvis tilbake? (at fargen ble "vasket av"?)

* ble huden bleket også?

* reagerte du på det? ble du sår, el.l.?

* synes du dette er et greitt alternativ til hårfjerning? Hvorfor / hvorfor ikke?

er det noen som har prøvd "hjemmebleking"? Hva heter isåfall produktene, og hvor kjøpes det? Gikk det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

dette har jeg prøvd!

Jeg kjøpte Andrea blekemiddel på skin tonic/estetique/vita. Har sett at de noen ganger at ikke har det, da kan det kjøpes på nettet=)

Når du har bleket hårene varer dette rundt 1 mnd før man må gjøre det igjen.

Huden under blir også bleket, men dette går over etter en liten time.

Jeg synes dette er et veldig bra alternativ fordi jeg vil ikke ha mørkere og hardere hår som kan vokse ut etter barbering=)

pakken koster rundt 150 kroner og rekker til ca 5-6 behandlinger

Anbefales=)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant på parfymeriet her! Jeg ser endelig "normal" ut!!! Tusen takk! Har liksom ikke lyst til å vokse når jeg bare har noen dun som er synlig i noen vinkler og lyssettinger. Dette var jo bare helt genialt!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tenk om jeg bare hadde visst om dette når jeg var yngre! Jeg har hatt så utrolig mye komplekser for dette! Gjemt halve ansiktet bak hånden f.eks., tatt alt for mye sol for å "jevne ut" kontrastene osv.

Skrevet

så bra! Fint at jeg kunne hjelpe=)

Skrevet

Hei,

Dere som bleker hår i ansiktet, bleker dere dunhårene eller har dere tykkere hår i aniktet der blekser. Jeg er i tvil om jeg skal bleke mine dunhår. De er veldig tynne, men de plager meg.

Er det noen som har noen tips:

Hvis lange dunhår er vanlig å ha?

Hvor lette kan dere se deres egne dunhår? Må dere ha nærspeil? Noen gang fått kommentarere på det? Jeg prøver så godt jeg kan å skjule mine, men det er ikke lett. Føler de blåser i vinden nærmest,

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er synlige (mørke) så er det bare å bleke dem. Det spiller ikke noen rolle om de er tykke eller tynne. Er de skjemmende for deg, så blek dem, sier jeg! Jeg tok bare på overleppen og pittelitt på haken. Hårene er veldig tynne. Ikke så mørke at laser kan ta dem (regner jeg med), men såpass mørke at de er godt synlig i noen lyssettinger. Ja, jeg har fått kommentarer på det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

(forts.) Mine er ikke så lange. Men har et par på hver ende som er kanskje 6-8mm.

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gikk greitt med blekekremen, men følte at de ble litt lyse... Og at ikke alle ble tatt. Men turte ikke ta en ny omgang. Begynte å nappe litt, og nå slo jeg til med Bellabe Threading Facial Hair Remover (sånn fjær-greie som man bøyer og ruller med fingrene. Noe tilsvarende som Spring-it)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...